وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


با توجه به تحریم های زیاد، افتتاح حساب بانکی در ترکیه به شما امکان می دهد از خدمات بسیاری بهره مند شوید. اگر می خواهید به راحتی خرید کنید و نمی خواهید همیشه پول نقد همراه خود داشته باشید، افتتاح حساب بانکی بهترین گزینه است. تمام افرادی که شهروند ترکیه نیستند، حتی اگر شهروند باشند، در ترکیه خارجی محسوب می شوند. بنابراین، آنها تابع قوانین مشابه خارجی ها هستند. با این حال، با تحریم ایران، بانک های ترکیه تمایلی به افتتاح حساب برای ایرانیان ندارند. اما خوشبختانه چه در ترکیه زندگی کنید و چه نباشید، همه می توانند از خدمات افتتاح حساب بانکی در این کشور بهره مند شوند. در واقع زندگی در ترکیه می تواند افتتاح حساب را غیر ضروری کند. Homeway Invest قصد دارد افتتاح حساب بانکی و مراحل آن در ترکیه را به طور کامل توضیح دهد.

افتتاح حساب بانکی بین المللی

افتتاح حساب بانکی در ترکیه 2024 برای کسانی که به دنبال دسترسی به خدمات بانکی بین المللی و انجام تراکنش های ارزی هستند، گزینه ای جذاب است. حساب بین المللی حسابی است که به شما امکان می دهد تمام ارزهای اصلی دنیا را واریز یا برداشت کنید. با داشتن این نوع حساب بانکی می توانید به راحتی هر نوع ارز را به نقاط مختلف دنیا انتقال دهید و از تمامی خدمات بانکی در دسترس آنها بهره مند شوید. همچنین با این حساب می توانید به راحتی تراکنش های مربوط به مسائل مالی بین المللی را انجام داده و از خدمات بانکی بهره مند شوید.

افتتاح حساب بین المللی بر اساس ارزهای معتبر جهانی مانند دلار، یورو، پوند و ... است که البته افتتاح حساب تنها با ارائه پاسپورت ایرانی و بدون نیاز به اقامت در ترکیه امکان پذیر است. این نوع حساب دائمی بوده و امکان واریز و برداشت هر ارز از سراسر دنیا وجود دارد. افتتاح حساب بین المللی در ترکیه به صورت آنلاین یا حضوری امکان پذیر است، بنابراین می توانید با خیال راحت حساب باز کنید.

انواع بانک ها برای افتتاح حساب بانکی برای افراد غیر مقیم در ترکیه

در ترکیه انواع مختلفی از بانک ها برای افتتاح حساب بانکی وجود دارد. این شامل بانک های دولتی، بانک های خصوصی و بانک های بین المللی می شود. هر کدام از این نوع بانک ها بسته به نیاز و ترجیحات شما، گزینه ها و خدمات مختلفی را ارائه می دهند. به دلیل تحریم ها، بسیاری از بانک ها در ترکیه برای ایرانیان حساب باز نمی کنند. اما سه بانک معتبر تراکنش خارجی در ترکیه برای خارجی ها و ایرانی ها حساب باز می کنند.

بانک کشاورزی

Zareem یک بانک دولتی مهم در ترکیه است که بیش از 10000 شعبه دارد. امروزه شعبه اصلی این بانک که از زمان تأسیس در سال 1863 نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور داشته است در محله بشیکتاش می باشد. از این رو به عنوان یکی از بزرگترین و محبوب ترین بانک های ترکیه، خدمات متنوعی از جمله بانکداری عمومی، وام، خدمات ارزی، بیمه و سرمایه گذاری را ارائه می دهد. این بانک خدمات مدیریت حساب را به صورت کاملا آنلاین ارائه می کند و می تواند از کشورهای خارجی به این حساب واریز کند. هنگامی که حساب باز می کنید، حدود یک هفته طول می کشد تا کارت نقدی مانند مسترکارت یا ویزا کارت صادر شود. خوشبختانه این بانک به ایرانیان نیز خدمات ارائه می دهد. بانک ترکیه این امکان را برای مشتریان خود فراهم می کند تا کلیه تراکنش های مربوط به حساب های بانکی خود را از طریق سیستم بانکداری اینترنتی مدیریت کنند. علاوه بر این، یکی از مزایای افتتاح حساب در بانک ترکیه، امکان خرید آنلاین در داخل و خارج از کشور است. همچنین می توانید با افتتاح حساب سپرده از مزایای بانکی بانک ترکیه زیارت بهره مند شوید. علاوه بر این، اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی پول زیادی را به نقاط مختلف دنیا منتقل کنید، بانک زیارت ترکیه این فرصت را به شما ارائه می دهد.

بانک ایش

ایش یکی از بزرگترین و معتبرترین بانک های خصوصی ترکیه است که ایرانیان می توانند در آن حساب باز کنند. این بانک خدماتی مانند افتتاح حساب، اعطای وام، بیمه، سرمایه گذاری و تبدیل ارز را ارائه می دهد. افتتاح حساب در این بانک مزایای زیادی دارد. از مزایای آن می توان به امکان انتقال وجه به ترکیه و خرید از سایت های مختلف داخل و خارج از ترکیه اشاره کرد. بانک ایش در تمامی خدمات بانکی خود بهترین است و بهترین زیرساخت ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این بانک برای کسانی که می خواهند در ترکیه سرمایه گذاری کنند و یا از سیستم بانکی پیشرفته استفاده کنند، گزینه خوبی است. با افتتاح حساب در این بانک می توانید کارت هایی مانند ویزا یا مستر کارت دریافت کنید. این کارت برای تراکنش های بانکی، خرید اینترنتی و غیره بسیار مهم است. تمامی کارت های ایش بانک ترکیه محدودیت خرید اینترنتی بالایی دارند، یعنی می توانید روزانه تا سقف 50000 لیر خرید اینترنتی انجام دهید. برای افتتاح حساب در این بانک باید اصل گذرنامه، کارت اقامت، شماره مالیات و آدرس ثبت شده خود را به همراه داشته باشید.

بانک وکیف

متاسفانه محدودیت های زیادی برای دسترسی ایرانیان به بانک های بین المللی و افتتاح حساب بانکی وجود دارد. اما واقف بانک یکی از خدمات بین المللی خود را به مصرف کنندگان ایرانی ارائه می دهد. در صورت افتتاح حساب بانکی در بانک وکیف ترکیه، نه تنها از یک حساب بین المللی مادام العمر بهره مند خواهید شد، بلکه از خدمات دیگری مانند بانکداری آنلاین، موبایل بانک، بانکداری پیامکی، دریافت کارت اعتباری فیزیکی و سایر خدمات مالی نیز بهره مند خواهید شد. خدمات. . خدمات خبر خوب این است که برخلاف سایر بانک ها، این بانک به مشتریان ایرانی نیز امکان استفاده از ارز دلار را می دهد. بانک وکیف دولتی است و سرمایه این بانک در ترکیه بیش از 89 میلیون دلار است، بنابراین احتمال ورشکستگی این بانک صفر است. این بانک تسهیلاتی مانند افتتاح 10 حساب به ارزهای مختلف از جمله دلار، یورو و پوند ارائه می دهد. همچنین می توانید در این بانک سرمایه گذاری کنید. از دیگر تسهیلات این بانک خرید طلا از طریق برنامه بانکی است. به این ترتیب می توانید در بخش طلا سرمایه گذاری کنید. بانک وکیف برای کسانی که در ترکیه ملک خریداری کرده اند و می خواهند در این کشور حساب باز کنند و سود کسب کنند، گزینه خوبی است.

افتتاح حساب در ترکیه برای اتباع خارجی

امکان افتتاح حساب بانکی برای افراد غیر مقیم ترکیه نیز وجود دارد البته در صورت مراجعه فرد به این کشور. طبق قوانین ترکیه، هرکسی که بیش از 3 ماه در این کشور زندگی کرده و کارت اقامت دریافت کرده باشد، می تواند حساب باز کند. اگر مقیم ترکیه نیستید، برای افتتاح حساب بانکی باید یک آدرس معتبر به بانک ارائه دهید. ضمناً برای اثبات اقامت خود باید به بانک کمک مالی به نام خود ارائه دهید.

برای افتتاح حساب چقدر پول باید در حساب باقی بماند؟

مبلغ مورد نیاز برای افتتاح حساب در بانک های ترکیه متفاوت است. عوامل مختلفی مانند نوع حساب، مقررات بانکی، وضعیت مهاجرت و مسائل مربوط به اقامت بر میزان برداشت تاثیر می گذارد. برخی از بانک ها ممکن است از شما بخواهند که برای افتتاح حساب، مانده اولیه حساب خود را حفظ کنید، در حالی که برخی دیگر این کار را نمی کنند. اما به طور کلی، در اکثر بانک ها، موجودی اولیه باید 100 تا 500 دلار یا بیشتر باشد.

سود حساب بانکی ترکیه

نرخ سود حساب بانکی در ترکیه معمولاً بسته به نوع حساب، میزان پول و سیاست هر بانک متفاوت است. بانک های مختلف ممکن است به منظور جذب مشتری و رقابت در بازار، پاداش های متفاوتی ارائه دهند. سود سپرده لیر در سال 2024 43 درصد تعیین شده است. بانک‌های ضریم و وکف به دلیل داشتن بانک‌های قدیمی و دولتی، گزینه مطمئنی برای دریافت سود ماهانه هستند. سودآوری بانک وکیف به طور کلی بالاتر از سود بانک زاریت است و در حال حاضر 46 درصد در سال است. برای سپرده های یورو، نرخ سالانه 1٪ برای یک ماه سپرده محاسبه می شود، برای سپرده های پوند - نیم درصد. بله، باید بدانید که می توانید با ارتباط با بانکی که نیاز به ترکی دارد، نرخ سود را تغییر دهید.

مراحل افتتاح حساب در ترکیه

افتتاح حساب در بانک ها و شعب مختلف متفاوت است. در این مقاله از شرکت مهاجرتی مراحل کلی افتتاح حساب را توضیح می دهیم.

انتخاب بانک

اول از همه، شما باید با توجه به نیازها و شرایط زندگی، بانکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است. همچنین باید به مبلغی که می خواهید سپرده گذاری کنید و نرخ سود مورد نظر بانک نیز توجه کنید.

تنظیم شماره

برای افتتاح حساب در برخی بانک ها به کد مالیاتی نیاز دارید. دریافت کد مالیاتی به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر است. اگر کد مالیاتی ندارید، می توانید آدرس محل سکونت یا هتل محل اقامت خود را وارد کنید.

ارائه مدارک

در این مرحله باید مدارک مورد نیاز را در اختیار بانک قرار دهید و تمامی اطلاعات مورد نیاز را ارائه دهید.

موجود در بانک مورد نظر

به شعبه بانک مورد علاقه خود بروید و قرار ملاقات بگذارید. اگر به زبان ترکی تسلط ندارید از مترجم کمک بگیرید.

فرم را پر کن

پس از ارسال درخواست، یک فرم دریافت خواهید کرد. فرم را با دقت و بدون خط پر کنید و به متصدی بانک بدهید.

واریز به حساب

همانطور که گفته شد میزان سپرده های مختلف در بانک های مختلف است. بر اساس مبلغی که بانک انتخابی تعیین می کند، سپرده خود را در بانک انجام خواهید داد.

اطلاعات حساب را دریافت کنید.

پس از افتتاح حساب، یک متخصص بانک مشخصات حساب را در اختیار شما قرار می دهد. این مشخصات شامل شماره حساب، رمز کارت بانکی و رمز ورود به بانک است.

خدمات اینترنت

تمامی بانک های معتبر ترکیه پلتفرم های آنلاین را به مخاطبان هدف خود ارائه می دهند تا بتوانید از خدمات آفلاین بهره مند شوید. این خدمات شامل ثبت مانده حساب ها و تاریخچه تراکنش ها، انتقال وجه، پرداخت قبوض، تنظیم پرداخت های خودکار و مدیریت حساب ها می باشد.

اخرین حرف

در این مقاله سعی کرده ایم بانک های معتبر ترکیه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بدون مشکل حساب باز کنید. باید بدانید که اگر قصد خرید یا فروش ملک را دارید باید حساب باز کنید تا کارتان سریع پیش برود. وکلا و کارشناسان حرفه ای ما برای راهنمایی در اختیار شما هستند، بنابراین می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.





[ بازدید : 12 ]

[ يکشنبه 12 فروردين 1403 ] [ 16:52 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]