وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


این نوع دیزل ژنراتور ابزاری است که به تامین برق جامعه در اینجا کمک می کند. این سیستم در واقع نوعی ژنراتور برق است و در نقاط دورافتاده که دسترسی مناسبی به برق یا شبکه شهری ندارند استفاده می شود. از این تجهیزات در پایگاه های نظامی، بیمارستان ها و یا حتی مناطق مسکونی و ... نیز استفاده می شود تا قطعی برق به کسب و کارها آسیب جدی وارد نکند و در روند روان زندگی اختلال ایجاد نکند.

سیستم هایی که دارای دو قسمت اصلی موتور دیزل و ژنراتور هستند که به آن دینام نیز می گویند. اکثر این دستگاه ها با دیزل کار می کنند. با این حال، برخی از انواع دیزل ژنراتورها نیز از گاز شهری یا بنزین برای تولید برق استفاده می کنند. به دلیل کاربردهای زیاد، بسیاری از افراد سعی می کنند دیزل ژنراتور مناسب برای کاربردهای خود خریداری کنند.

این افراد قبل از خرید باید نوع موتور دیزل را بدانند. بنابراین، در این مقاله نمونه هایی از این بهترین شیوه ها را به شما نشان خواهیم داد.

ولوو پنتا خشاراتور ولوو پنتا

ولوو پنتا یکی از معروف ترین تولیدکنندگان دیزل ژنراتور است. این شرکت سابقه بسیار غنی در این زمینه دارد و حدود 150 سال از فعالیت خود می گذرد. برند ولوو پنتا در سوئد متولد شد.

محصولات این برند در حال حاضر جایگاه قابل قبولی در بازار جهانی به دست آورده اند. موتور دیزلی ساخت این شرکت سوئدی توانایی تولید توان بین 80 تا 700 کیلو ولت را دارد.

مولد کامینز

شرکت تولیدی کامینز در سال 1919 در ایالات متحده تاسیس شد. این شرکت محصولات زیادی را طراحی و تولید کرده و به بازار عرضه کرده است. از جمله این محصولات می توان سیستم های قدرت و کنترل، انژکتورهای سوخت یا فیلترها را برشمرد.

یکی از مهمترین محصولات این شرکت دیزل ژنراتور است. این برند در حال حاضر بیش از 6000 نمایندگی فعال در سراسر جهان دارد. توان تولید شده توسط این برند ژنراتور در محدوده وسیعی قرار دارد.

قدرت این موتورها از 10 کیلووات تا 3000 کیلووات می باشد. علیرغم این تنوع، متقاضیان می توانند تولید کننده متناسب با نیاز خود را برای این نوع محصولات پیدا کرده و آنها را خریداری کنند. شما می توانید از این محصولات در منازل و آپارتمان ها و یا در صنایع بزرگ استفاده کنید.

ژنراتور کاترپیلار

کاترپیلار یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دیزل ژنراتور در جهان است که در سال 1925 تاسیس و راه اندازی شد و در حال حاضر این شرکت در بازار بورس نیز فعال است و سهام آن در بورس بسیار بزرگ جهانی معامله می شود.

یکی از ویژگی های اصلی این سازنده این است که طراحی و فرآیند ساخت موتور دیزل ژنراتور یا ژنراتور در دیزل ژنراتور را بر عهده گرفته است. بنابراین مصرف کنندگان شاهد ترکیب بسیار دقیق و دقیقی از مواد تشکیل دهنده در این محصولات خواهند بود.

دیزل ژنراتورهای تولید شده توسط برند کاترپیلار برای مصارف داخلی قابل استفاده نیستند. زیرا این محصولات از طیف توان بسیار بالایی می آیند. از طرفی به دلیل مصرف برق زیاد نمی توان از این ابزارها در شرکت ها و سازمان های کوچک استفاده کرد.

توان تولیدی این برند از 300 کیلو وات شروع شده و به بیش از 8000 هزار محصول می رسد، مناسب و کاربردی برای استفاده در صنایع بسیار بزرگ و بسیاری از مشاغل می باشد.

ژنراتور پرکینز

شرکت پرکینز نزدیک به 100 سال است که در تجارت بوده و توسط فرانک پرکینز تاسیس شده است. این شرکت در ابتدا قصد داشت موتورهای دیزلی پرسرعت تولید کند. اما از آن زمان و به مرور زمان چندین بار سرعت موتورهای خود را تغییر داده است.

با افزایش سرعت موتورهای این دستگاه ها، کارایی آنها نیز افزایش یافت. از این رو در حال حاضر محصولات این برند جایگاه خوبی در بازارهای جهانی به دست آورده و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

در صورت تمایل به خرید دیزل ژنراتور پرکین می توانید این تجهیزات را از 10 کیلو وات تا 2000 کیلووات انتخاب و خریداری نمایید.

ژنراتور لوول

لوول عنوان یک شرکت تولیدی چینی است. همانطور که می دانید بسیاری از محصولات تولید شده توسط شرکت های چینی اکنون می توانند با برندهای جهانی رقابت کنند. دیزل ژنراتورها نیز از این دسته هستند.

سابقه این شرکت در تولید دیزل ژنراتور کمتر از 30 سال است اما با وجود سابقه کوتاه خود توانسته است به دلیل کیفیت محصولات خود جایگاه ویژه ای در بین مشتریان کسب کند. از طرفی به موتور دیزلی ساخت این شرکت چینی قیمت مناسبی داده شده است.

وجود 2 عامل یعنی کیفیت خوب و قیمت مناسب باعث می شود بسیاری از خریداران این ژنراتور را دوست داشته باشند. محدوده توان این ژنراتور 20 کیلو وات تا 200 کیلو وات می باشد.

چه بخواهید یک ژنراتور مناسب برای مصارف خانگی خود بخرید و چه از این محصولات در صنایع کوچک استفاده کنید، می توانید انواع دیزل ژنراتور را خریداری کنید.

Genereta I Stamford Stamford

استمفورد یک تولید کننده و مکان تجاری انگلیسی است که در بریتانیا واقع شده است. این شرکت محصولاتی مانند کمپرسور هوا و ژنراتور را طراحی و تولید می کند و به بازارهای جهانی صادر می کند.

ژنراتورهای تولیدی این برند دارای ظرفیتی بین 8 کیلووات تا 2200 کیلووات بوده و عملکرد آنها نیز مناسب است.

لنز لنز به ژنراتور

شرکت لنز فعالیت خود را از سال 2002 در ایتالیا آغاز کرد. امروزه این شرکت تحولات زیادی را در زمینه تولید برق تجربه کرده است. کیفیت محصولات این برند باعث اخذ گواهینامه ملی و بین المللی برای این واحد تولیدی شده است. انواع دیزل ژنراتورهای ساخت شرکت لنز دارای ظرفیت 20 کیلووات تا 800 کیلووات می باشد.





[ بازدید : 65 ]

[ چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 ] [ 9:55 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]