وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

دبی معروف به عروس خاورمیانه یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال اخیر دستخوش تغییرات اساسی شده است. این تغییرات باعث می شود دبی سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان باشد. با سفر به دبی شاهد سازه های باورنکردنی مانند برج خلیفه، سواحل و صحراهای زیبا خواهید بود که در هیچ جای دنیا نخواهید دید. در نظر گرفتن نکات مهم قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید. در ادامه سعی خواهیم کرد به تفصیل آن را حل کنیم.



آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به آب و هوا یکی از نکات مهم قبل از رفتن به دبی است; این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. به همین دلیل هوای این شهر عموماً گرم و خشک است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، آب و هوای سختی دارد و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. در نتیجه هوا بین بهار و تابستان بسیار گرم و غیرقابل تحمل خواهد بود و دمای آن به طور متوسط ​​48 درجه سانتیگراد خواهد بود.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه و از نوامبر تا پایان فوریه است. در این ماه ها دمای هوا بین 20 تا 27 درجه است و می توانید در سواحل زیبا و زیبای دبی شنا کنید.



آب و هوای دبی در فصول مختلف

مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

یکی دیگر از نکات مهم قبل از سفر به دبی، دانستن مدت زمان پرواز است. پرواز تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.



بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد که رزرو از نکات مهم قبل از رفتن به دبی است. این شهر مدرن دارای بهترین هتل های دنیا برای مسافران است که در ادامه شما را با مجلل ترین هتل های این شهر آشنا می کنیم.



هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا در لیست هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های عالی با غذاهای بین المللی می باشد. هتل جمیرا خدمات شاتل رایگان به دبی مال، مرکز شهر دبی و غیره را نیز ارائه می دهد.

هلبیده: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی در مجاورت این هتل در فاصله 15 دقیقه ای از فرودگاه دبی قرار دارد. هتل رافلز امکاناتی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP را ارائه می دهد.

آدرس: بر دبی، خیابان شیخ رشید، مرکز خرید وافی.



اون هتل دبی

هتل تاج بهترین هتل 5 ستاره دبی است که در قلب دیره واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد که هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های مختلفی است که غذاهای هندی، بریتانیایی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی را ارائه می دهند.

آدرس: مرکز شهر برج خلیفه، دبی



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا منظره بی نظیری از خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه و دارای 9 رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره با 225 اتاق در شهر مدرن و منحصر به فرد دبی است که 2 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه با ماشین از دبی مال و برج خلیفه و حدود 30 دقیقه تا دبی فاصله دارد. ساحل با قایق. آنجاست. علاوه بر این، امکانات هتل برای مسافران، تجربه بسیار خوبی را در سفر به دبی به شما می دهد.

آدرس: دبی، قایق سواری و باشگاه گلف



هتل مینا سالم

هتل مینا السلام یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد این هتل دارای 292 اتاق با چشم انداز دریا و خلیج می باشد. از این رو، تماشای آب در شهر کویری دبی تضاد هیجان انگیز و منحصر به فردی را ارائه می دهد. اتاق های مخصوص معلولین و سالمندان نیز در نظر گرفته شده است.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این مقاله سعی کرده ایم قبل از رفتن به دبی تمامی نکات مهم را برای داشتن یک سفر فراموش نشدنی توضیح دهیم. اگر در طول اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت معروف و محبوب سادات رنتال استفاده کنید. اگر از خدمات کرایه اتومبیل در دبی استفاده کنید، می توانید در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید





[ بازدید : 709 ]

[ جمعه 18 فروردين 1402 ] [ 18:26 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]