وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


برای انتخاب بوستر پمپ متناسب با نیاز خود وقت بگذارید. در مورد برندهای مختلف بوستر پمپ تحقیق کنید و تمام مشخصات آنها را بررسی کنید. انواع مختلفی از پمپ های تقویت کننده وجود دارد. برای یافتن مدل مورد نظر خود باید قیمت و مشخصات برندهای بوستر پمپ را مقایسه کنید.

تقویت کننده پمپ پامپیرا

تقویت کننده پمپ پنتاکس

تقویت کننده پمپ دوبله

تقویت کننده آبرا

تقویت کننده پمپ لئو

تو...

برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که در ادامه به بررسی و استفاده از پاورپمپ ها می پردازیم تا به شما در یافتن پاورپمپ مورد نظرتان کمک کنیم.



بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ نوعی سیستم فشار آب است. به طور کلی برای اطمینان از فشار مورد نیاز در شبکه آبرسانی ساختمان های بلند از سیستم های زیر استفاده می شود:

مخزن جاذبه

پمپ تقویتی

مخزن فشار

پمپ دور متغیر

در تمام سیستم های فوق، مخزن برای ذخیره آب و تغذیه پمپ است. این مخزن توسط شاخه ای با قطر کافی که از منبع اصلی آب شهر تامین می شود تغذیه می شود.



مزایای سیستم بوست پمپ

هنگام طراحی خدمات مکانیکی پروژه هایی مانند سیستم های آبرسانی، فاضلاب، سرمایشی و گرمایشی، انتخاب سیستم لوله کشی فشاری مناسب برای تامین آب و حفاظت ساختمان مورد نظر در برابر آتش مهمترین و پیچیده ترین کار است.

بنابراین بهترین روش کنترل فنی، اقتصادی و ساده، حفظ بوستر پمپ و تامین شرایط خاص آن در ساختمان است. مزایای سیستم بوستر پمپ در سیستم آبرسانی به شرح زیر است.

شوک مایع را از بین ببرید

حمل و نقل و نصب آسان

توانایی خدمت در محل کار

وجود انواع سیستم های امنیتی الکترونیکی

صرفه جویی در مصرف برق

آبرسانی خیلی کم یا زیاد

فشار مداوم بر روی شبکه



با بوستر پمپ ها، هر پمپ می تواند به طور خودکار یا دستی، مستقل از بقیه، روشن یا خاموش شود. در این صورت اگر پمپی نیاز به تعمیر داشت، با برداشتن پمپ مورد نظر و تعمیر دریچه های بسته مربوطه آن را از مدار خارج کنید تا پمپ های باقی مانده در سیستم بوستر پمپ به کار خود ادامه دهند.من می توانم.

تنظیم صحیح تقویت کننده پمپ

هنگامی که به تفاوت ها و ویژگی های بوستر پمپ های مختلف نگاه می کنید، نیازهای مصرف آب خود را در نظر بگیرید، به عنوان مثال، اگر از بوستر پمپ برای آبیاری استفاده می کنید، آن را نزدیک منبع اصلی آب قرار دهید.

محل قرارگیری بوستر پمپ بسیار مهم است، از قرار دادن پمپ آب در مکان های دور یا غیر قابل دسترس خودداری کنید، در غیر این صورت در صورت نیاز به تعمیر پمپ آب چالش برانگیز خواهد بود.


عرضه دور ثابت پمپ تقویت کننده آب

بوستر پمپ ها کاربردهای مختلفی دارند. از آنها در سیستم های آبرسانی، آبیاری صنعتی، آبیاری فضای سبز و پر کردن مخازن استفاده می شود. یکی از مزیت های پمپ های سرعت ثابت این است که به شما امکان می دهد در کمترین زمان به بالاترین راندمان برسید.

بوستر پمپ های سرعت ثابت به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

یکی از انواع آن PLC است که دارای یک قطعه هوشمند است که پمپ ها را در زمان های مشخصی خاموش و روشن می کند و با برنامه ای که در آن ذخیره می شود پمپ ها را به سطوح خاصی کاهش می دهد. قیمت

نوع دیگر سوئیچلس یا PLC است که پمپ آب را در منطقه آماده می کند و دکمه کنترل را تنظیم می کند و فشار را در شبکه تامین می کند.


پمپ آتش


تقویت کننده پمپ آتش نشانی از بیش از یک پمپ الکتریکی تشکیل شده است. بوستر پمپ آتش نشانی در انواع ساختمان های مسکونی، تجاری یا صنعتی بنا به نیاز شبکه آتش نشانی استفاده می شود. این بوستر پمپ ها فشار و راندمان مورد نیاز شبکه را تنظیم می کنند.

یکی از مزایای بوستر پمپ آتش نشانی این است که عملکرد بهتری در زمان کمتری دارد. این پمپ ها به دو دسته تقسیم می شوند:

تقویت کننده پمپ آتش نشانی یک سیستم سلف سرویس با یک سوئیچ یا PLC است که به پمپ ها اجازه می دهد به مرور زمان توسط برنامه ای که آنها را خاموش و روشن می کند روشن و خاموش شوند. وقتی باز می شوند، ارزش پمپ ها افزایش می یابد.

نوع دیگر بدون کلید سوئیچ یا PLC که پمپ آب در کانال های مربوطه با نصب کلیدهای کنترلی و ورودی فشار شبکه نصب می شود.



توصیه هایی برای تقویت پمپ آتش نشانی

با پمپ آتش نشانی چون آن بوسترپمپ ها برای مدت نسبتا طولانی خاموش بوده اند به دلیل زنگ زدن پروانه احتمال پرش (مسدود شدن پروانه ها) وجود دارد.

اساس کار آنها این است که پمپ در زمان مشخص روشن می شود و از طریق شیری که قبلا در ورودی و خروجی پمپ قرار داده شده است، آب در سیستم تخلیه پمپ آتش نشانی به گردش در می آید. این رسوب سخت از پرش پمپ جلوگیری می کند.



تعداد پمپ، نوع بوستر پمپ

بوستر پمپ ها بسته به تعداد پمپ به دو دسته یک پمپ و دو یا چند پمپ تقسیم می شوند.

یک عدد بوستر پمپ

بوستر پمپ های تک پمپ برای نیازهای آب با خلوص کم و متوسط ​​در تامین آب و صنعت استفاده می شود. بوستر پمپ های تک پمپی سیستمی به اصطلاح یک تکه هستند و برای استفاده از آن کافی است ورودی بوستر پمپ را به منبع آب و خروجی آن را با دبی مورد نیاز که توسط پنل کنترل و فلایویل این محصول در داکت اسپلیت هایسنس استفاده می شود.

بوستر پمپ، دو یا چند پمپ

بوستر پمپ های دارای دو یا چند پمپ پیوسته به دو گروه الکتروپمپ های اصلی و الکتروپمپ های غیر اصلی تقسیم می شوند.



بوستر پمپ برقی پیشرفته

این بوستر پمپ از یک پیلوت الکترون تشکیل شده است. (پمپ جوکی) و یک یا چند پمپ اصلی ظرفیت پمپ پایلوت کمتر از پمپ برقی اصلی است. اما فشار برابر با فشار پمپ برق اصلی است.



پمپ بالابر بدون پمپ برقی

بوستر پمپ های بدون الکتروپمپ پیشرو از بیش از یک الکتروپمپ اصلی ساخته می شوند. مشخصات آن مانند نوع الکتروپمپ است.



آخرین کلمه

شرکت پایاگسترش تابان با وب سایت payagostaresh.ir سابقه طولانی در تامین سیستم های آبرسانی و ماشین آلات صنعتی دارد. این شرکت با ساخت و واردات ابزار و فروش آن به مشتریان همواره در خدمت مردم است. با انتخاب شرکت پایا سفر خورشید تابان می توانید از کیفیت ابزار خود مطمئن شوید.

رجوع به مقاله: https://www.rokna.net/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-171/887251-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8





[ بازدید : 219 ]

[ شنبه 9 ارديبهشت 1402 ] [ 12:30 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]