وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


برزنت های خودرو به طور کلی به عنوان روکش های محکم و بادوام تبلیغ می شوند، اما باید در نظر داشته باشید که در درجه های مختلف تولید می شوند. یک برزنت می تواند تعداد معینی از عوامل محیطی را کنترل کند و بسته به نوع آنها، برخی از چادرهای ماشین برزنتی می توانند حتی در برابر هوای سخت تری مقاومت کنند. به عنوان مثال، برزنت های سبک وزن برای آب و هوای معمولی و پوشش های موقت خودرو عالی هستند. آنها بسیار راحت، ارزان و سبک هستند. اما اگر برای شرایط بد آب و هوایی نیاز به چادر ماشین برزنتی است، بهتر است از مدل های چند لایه چادر استفاده کنید.

10 کارکرد مهم چادر برزنتی ماشین

1- محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش

قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض نور خورشید می‌تواند باعث کم‌رنگ شدن رنگ خودروی شما شود، اما لازم نیست در هنگام پارک کردن در زیر نور خورشید نگران استفاده از چادر ماشین برزنتی باشید. این نوع لباس از آسیب اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند.

2- مقاومت زمین

یکی از عملکردهای اصلی سایبان کارتارپولین داخلی و خارجی محافظت در برابر کثیفی، گرد و غبار، شیره، برگ و حشرات کوچک است. این نوع روکش ها از رنگ خودروی شما در برابر خراشیدگی و آسیب دیدن محافظت می کنند. بهتر است از سطوح صاف اجتناب شود، زیرا حتی گرد و غبار می تواند رنگ را خراش دهد.

3- چادر بوم تنفسی یا کاملا ضد آب

چرا کالسکه های تنفسی یا "آب بند" بهتر از کالسکه های "آب بند" هستند؟ چادر بوم کاملا ضد آب از نفوذ رطوبت از روی روکش جلوگیری می کند. عالی به نظر می رسد، اما همچنین رطوبت را در خود نگه می دارد. رطوبت (مثلاً شبنم) در زیر سقف ماشین جمع می شود و نمی تواند فرار کند. آب ایستاده می تواند باعث خوردگی، کپک زدن و آسیب به رنگ خودرو شما شود.

چادر برزنتی خودرو کاملا ضد آب در واقع برای پوشاندن خودرو مناسب نیست زیرا باعث آسیب رساندن به خودرو می شود.

4- نصب و راه اندازی آسان چادر ماشین

به احتمال زیاد خودرو یا کامیون شما در 24 ساعت شبانه روز محافظت نمی شود. در صورت تمایل می توانید پس از یک روز یا یک ساعت برزنت را جمع آوری کنید. بنابراین باید چادری را انتخاب کنید که سبک و منعطف باشد تا بتوانید آن را به راحتی برپا کنید و یا آن را جمع کنید و در کیف مخصوص قرار دهید.

5- با دوخت دوسوزن و ضد آب

6- آیا در سمت راننده زیپ وجود دارد؟

7- دارای آستری نرم و مقاوم که از ایجاد خط و خش روی بدنه خودرو جلوگیری می کند.

8- مواد فوق العاده بادوام و محکم؟

9- آیا قیمت نسبت به مدل های موجود در بازار ارزان و مقرون به صرفه است؟

10- با توجه به ابعاد ماشین؟


ادامه پست: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/چادر-خودرو/ایرانخودرو-چادر-خودرو/چادر-پژو-پارس/





[ بازدید : 98 ]

[ سه شنبه 10 مرداد 1402 ] [ 19:48 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]