وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


اگر می خواهید لپ تاپ بخرید، حتماً نام لنوو را شنیده اید. لنوو یک برند چینی در سال های اخیر است که مانند دیگر شرکت های موفق چینی توانسته است سهم خوبی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. ارائه کیفیت قابل قبول و قیمت رقابتی یکی از دلایل اصلی موفقیت این محصول است، بنابراین اگر قیمت فعلی لپ تاپ های لنوو را در نظر داشته باشید، می توان محصولات این شرکت را جزو مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های موجود در بازار دانست. . لنوو با شناخت بازار و نیازهای آن لپ تاپ های خود را در سری های مختلف تولید و روانه بازار کرده است که در زیر به بررسی پرطرفدارترین آنها می پردازیم.

مدل های مختلف لپ تاپ لنوو نمایندگی  رسمی ایسوس

· Ideapad

این مدل از لپ تاپ های لنوو برای افرادی مناسب است که بازی های سبک انجام می دهند و یا می خواهند از یک لپ تاپ سبک برای فعالیت های روزمره خود استفاده کنند. لپ تاپ های این خانواده با مدل ها و برندهای مختلف در بازار ارائه می شوند و در محدوده قیمتی محصولات این دسته بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه هستند.

· Thinkpad

این مدل یکی از محبوب ترین و جدیدترین مدل های لپ تاپ لنوو می باشد. این محصول با توجه به ویژگی های ساختاری خود از جمله کیفیت بالای ساخت بدنه، استفاده از اثر انگشت بیومتریک و ... بیشتر برای کاربران حرفه ای و دفاتر مفید است. لپ تاپ های این خانواده فایل هایی را که در لپ تاپ خود ذخیره می کنید با استفاده از تراشه TPM رمزگذاری می کنند.

· لژیون

لنوو از نیازهای گیمرها غافل نشده و خانواده Legion را به طور اختصاصی برای گیمرها طراحی و روانه بازار کرده است. لنوو برای ساخت این لپ تاپ ها از آخرین نسخه پردازنده های موجود در بازار استفاده کرده و از حافظه SSD برای افزایش سرعت این لپ تاپ ها استفاده کرده است.

· یوگا

اگر به انعطاف پذیری علاقه دارید و می خواهید دستگاه های بیشتری داشته باشید، لنوو سری یوگا را برای شما آماده کرده و نامی قدرتمند و کاربردی برای آن انتخاب کرده است. لپ تاپ های این خانواده به راحتی می توانند 360 درجه عکس بگیرند و می توان گفت بزرگترین نقطه قوت آنها استفاده از صفحه نمایش است.

ویژگی های کلیدی لپ تاپ های لنوو

یکی از دلایل موفقیت لنوو تولید سری های مختلف لپ تاپ با توجه به نیاز بازار بود. اما دلیل اصلی محبوبیت این برند به خصوص در بازار ایران، ویژگی های لپ تاپ های این برند است که مهمترین آنها عبارتند از:

· اخبار

یکی از اصول اصلی برند لنوو بهره مندی از نوآوری و خلاقیت است. این شرکت جلسات طوفان فکری زیادی را برگزار می کند و از ایده های همه کارکنان خود با آغوش باز استقبال می کند. سری لپ تاپ های یوگا نیز نتیجه این جلسات طوفان فکری بود. این لپ تاپ شگفت انگیز به کاربران این امکان را می دهد که هم لپ تاپ و هم تبلت را در یک محصول داشته باشند.

طرح های منحصر به فرد

شرق آسیایی ها به سنت ها و گذشته خود بسیار وفادار هستند و شما می توانید این مشکل را در بین چینی ها مشاهده کنید. طراحان لپ‌تاپ لنوو در تمامی طراحی‌های خود از عناصر و مواد چینی باستانی الهام گرفته‌اند تا اصالت را به طراحی‌های خود بیافزایند تا رضایت کاربر و طراحی‌های منحصر به فرد و امروزی را افزایش دهند.

· امکانات به روز شده

لنوو در طراحی محصولات خود از جدیدترین مواد و محصولات عرضه شده در بازار استفاده می کند که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هارد دیسک های SSD

سنسورهای بیومتریک

لولاها را بلند کرده و محکم کنید

صفحه لمسی

خودکار

پردازنده های قدرتمند نسل دهم اینتل

سیستم های خنک کننده بدون فن

قیمت لپ تاپ لنوو

لپ تاپ لنوو یکی از ارزان ترین لپ تاپ های موجود در بازار هستند. لنوو برای سلیقه ها و نیازهای مختلف مدل های مختلفی را تولید و روانه بازار کرده است. اما به طور کلی در حال حاضر کمترین قیمت روزانه لپ تاپ لنوو متعلق به لپ تاپ Lenovo V15 N4020 است که قیمتی در حدود 7 میلیون تومان دارد و بیشترین قیمت مربوط به لپ تاپ لنوو i7/8/512/6 Legion 5 است. لپ تاپ. قیمت آن حدود 33 میلیون تومان است.





[ بازدید : 191 ]

[ چهارشنبه 15 شهريور 1402 ] [ 18:13 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]