وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


آیا همه چیز را در مورد ارزهای دیجیتال می دانید؟ اگر همه چیز را در مورد ارزهای دیجیتال نمی دانید، چگونه می توانید به راحتی در این بازار سرمایه گذاری کنید و به سود مطلوب برسید؟! ارزهای رمزنگاری شده بازارهای جدیدی هستند که با ظهور ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم به یک روند مهم تبدیل شده اند. ارزهای دیجیتال به اختصار ارزهای دیجیتال نیز نامیده می شوند و از فناوری بلاک چین استفاده می کنند. ارزهای دیجیتال با ارزهای فیات متفاوت هستند زیرا این ارزهای دیجیتال دارایی های غیرمتمرکز هستند که بر خلاف ارزهای فیات تحت کنترل هیچ مرجع نظارتی یا بانک مرکزی نیستند.

با توجه به اینکه تجارت ارزهای دیجیتال در اکثر کشورها ممنوع است، پتانسیل این حوزه برای تغییر چشم انداز مالی غیرقابل انکار است و در واقع فرصت های تجاری و سرمایه گذاری زیادی پشت آن نهفته است، زیرا اکثر ارزهای دیجیتال مبتنی بر فناوری هستند. . این فناوری مزایا و کاربردهای زیادی برای مدل های مشتری محور و پروتکل های پیشرفته امنیت سایبری دارد. تجارت ارزهای دیجیتال اساساً با بازارهای سنتی مانند فارکس متفاوت است، زیرا آنها دارایی های جدیدی هستند که کمتر تحت تأثیر محرک های تأثیرگذار بر بازار قرار می گیرند. در ادامه این مقاله سعی کرده ایم هر آنچه را که باید در مورد ارزهای دیجیتال بدانید، پوشش دهیم، پس کد سهام را رعایت کنید.

چه چیزی باعث ایجاد بازار  برای خرید ارز دیجیتال می شود؟

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال جدید است، بنابراین همبستگی کمتری با سایر دارایی ها دارند، زیرا همانطور که در بالا ذکر شد، ارزهای دیجیتال به گونه ای طراحی شده اند که غیرمتمرکز و دور از کنترل و مقامات نظارتی و مشوق هایی مانند انتشار اطلاعات، نرخ تغییر باشند. ، تحولات سیاسی تأثیر چندانی بر این دارایی ها ندارد.

عوامل موثر بر تجارت ارز دیجیتال:

حمله به بازار کریپتوکارنسی نقص های امنیتی را آشکار می کند

زمانی که بحث در فضای ارزهای رمزپایه افزایش می یابد

شایعاتی مبنی بر اجرای مقررات توسط بانک های مرکزی یا دولت ها مبنی بر ممنوعیت ارزهای دیجیتال

تجارت ارز دیجیتال چگونه کار می کند؟

شما تصور می کنید که پول دارید و می خواهید آن را در فضای ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید، می دانید که باید با صرافی ها شروع کنید، زیرا درگاه هایی که دنیای ما را به دنیای ارزهای دیجیتال متصل می کنند صرافی هستند، اما برای شروع کار باید این نکات را با هر تبادل بررسی کنید:

اعتبار: قبل از انجام هر کاری ابتدا باید مطمئن شوید که صرافی مربوطه در کشور یا منطقه مسکونی شما موجود است و خدمات لازم را ارائه می دهد یا خیر، به عنوان مثال بسیاری از صرافی ها مانند pobniex، karken، coinbase، coin one انجام نمی دهند. به ایرانیان اجازه شرکت بدهید، بنابراین قبل از افتتاح حساب، به طور کامل بررسی کنید که کدام صرافی تجارت را برای کشور شما ممنوع نمی کند.

شهرت و سابقه: مطمئن شوید که شهرت و سابقه صرافی مورد نظر شما خوب است و اگر کاربران خدمات آن صرافی را دوست دارند، معامله در آن صرافی چقدر امن است، حتی اگر شکایتی وجود داشته باشد. مربوط به چنین معامله اخیر است یا خیر؛ توییتر و ردیت منابع خوبی برای تحقیق درباره ایده ها در این زمینه هستند.


نرخ ارز: صرافی های مختلف ممکن است نرخ های متفاوتی داشته باشند، که باید به خاطر داشته باشید.

امنیت: حتما گزینه ای را انتخاب کنید که از شما شناسه و مدرک شخصی می خواهد. ممکن است بیشتر طول بکشد، اما تراکنش شما در این صرافی در مقایسه با یک صرافی ناشناس امن تر خواهد بود. برای خرید ارز دیجیتال؛ ابتدا باید صرافی مورد نظر خود را انتخاب کنید و تمام تلاش خود را بکنید تا پول دیجیتال خود را در یک کیف پول در صرافی نگه دارید زیرا هنوز احتمال دزدیده شدن ارز دیجیتال شما وجود دارد. بنابراین به جای تبادل پول، آن را در یک کیف پول الکترونیکی آنلاین یا آفلاین نگهداری کنید.

انواع معاملات صرافی بیت ارز دیجیتال چیست؟

معاملات روزانه: به انجام معاملات چند بار در روز و تلاش برای کسب درآمد، معاملات روزانه می گویند، این معامله گران در طول روز و در پایان روز زمان زیادی را صرف خیره شدن به صفحه نمایش کامپیوتر خود می کنند و معاملات خود را تعطیل می کنند.

مقیاس بندی: نوعی استراتژی معاملاتی. در این روش سعی می شود حتی اگر اندک باشد، سود به دست آورد. مقیاس بندی بر معاملات کوتاه مدت تمرکز می کند و در نتیجه ریسک کسب سودهای کوچک اما مکرر را محدود می کند. و این مزیت هایی را برای معامله گران ایجاد می کند. اسکالپرها گاهی اوقات ده ها یا حتی صدها معامله در روز انجام می دهند.

Swing Trading: در این نوع معاملات سعی می شود از نوسانات طبیعی چرخه قیمت بهره ببرند و این معامله گران زمانی سود می برند که بتوانند زمان واقعی تغییرات قیمتی مطلوب را پیش بینی کنند و برای این کار نیز تلاش می کنند. بدون نظارت مداوم، با در نظر گرفتن تصویر کلی تراکنش که بر روی صفحه کامپیوتر ظاهر می شود، به عنوان مثال، یک معامله گر نوسان می تواند یک موقعیت معاملاتی را باز کند و آن را تا رسیدن به نتیجه مطلوب باز نگه دارد، گاهی اوقات برای هفته ها یا ماه ها.





[ بازدید : 530 ]

[ پنجشنبه 23 شهريور 1402 ] [ 15:16 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]