وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


شاطئ لامير في دبي - أجمل شاطئ في دبي جاذبههای پرطرفداری مانند جزیره نخل جمیرا، برج خلیفه، باغ گل معجزه دبی، آب نمای دبی و پارک آبی آتلانتیس، دیدنیهایی هستند که حداکثر ۲۰ دقیقه با ماشین تا امارات مال فاصله دارند. این فروشگاه گل های خود را از سراسر نقاط جهان وارد می کند. مرکز تجارت جهانی دبی شما را در قلب فعالیت های اقتصادی منطقه قرار می دهد. مرکز خرید فستیوال سنتر دبی به دلیل محوطه زیبا و چشم انداز وسیع و محسور کننده ای که از تفریحگاه ساحلی دبی کریک دارد در میان گردشگران و مسافران تور دبی از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. میبینید که آبهای خلیج در پاییز دمای خود را حفظ میکنند و هنوز هم میتوانید تا دسامبر یک تجربه ساحلی دلپذیر داشته باشید. ویترین هایی که پر از طلا هستند از جمله طلای خلیج که بیشتر اعراب از این طلا استفاده می کنند و ایرانی ها کمتر از این نوع طلا می خرند و فقط برای لذیت دیدنشان به سمت این طلاها می روند. ایرانی ها بیشتر در بازار موبایل، بقالی ها، لوازم یدکی خودرو و برخی در بازار سرمایه مشغول هستند. ساحل الممزار چندین ورودی دارد که ورودی افراد پیاده و افرادی که با خودرو به آنجا میروند جدا است. مرکز خرید فستیوال سنتر دبی یکی دیگر از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای افرادی که اهل خرید و گردش هستند می باشد و از همه مهمتر این مرکز خرید یکی از مهمترین مراکز خرید دبی بوده که در آن می توان انواع کالاها از قبیل جواهرآلات، لوازم الکترونیکی، پوشاک و مواد غذایی را پیدا کرد. VR Park یک تجربه هیجانانگیز برای افرادی که به دنبال بازی در سطح بعدی هستند اختصاص داده شده است. این پارک، این امکان را به خانوادهها داده است تا به همراه کودکان خود، در فضای دلنشین گردش کنند و از هوای آن استشمام کنند.

و اگر شما خوش شانس باشید می توانید همراه با یکی از مراقبین آکواریوم به این آبزیان غذا دهید. آکواریوم دبی مال یکی از بزرگترین آکواریومهای معلق در جهان بوده که میزبان بیش از ۳۳ هزار گونه از آبزیان است. دبی مال (Dubai Mall) به عنوان بزرگترین فروشگاه جهان شناخته میشود و بازدید از آن میتواند تجربه بسیار ماندگاری را برای شما رقم بزند. امارات مال برای این مشکل هم فکری کرده است. یکی از آنها، VR Zoo است. حتی اگر قصد دارید با هدف خرید یا صرف غذا از مرکز خرید دیدن کنید، فعالیتهای سرگرمی در مرکز خرید امارات باید در برنامه شما گنجانده شود، زیرا این مقصد گردشگری شگفتانگیز مملو از گزینههای سرگرمی مختلف است که باحالترین آنها، اسکی روی یخ است. بهتر است بدانید که دبی ساحلهای زیادی دارد؛ اما بیشتر آنها، سواحل خصوصی هتلهای دبی هستند. هر سال دبی مال بیشتر از 80 میلیون خریدار از سراسر جهان را به سمت خود جذب میکند، بیشتر از مجموع کسانی که در سال 2018 از شهر نیویورک دیدن کردهاند. در مجموعهای با این عظمت و بزرگی که از آخرین تکنولوژیها استفاده میکند، قطعاً تمهیداتی برای آسایش و راحتی خریداران در نظر گرفته شده است. مرکز خرید امارات مال 218 میلیون دلار خرج برداشته است و ساخت این پروژه در سال 2003 میلادی آغاز و در سپتامبر سال 2005 تمام شد ، طراحی این مرکز خرید ترکیبی از معماری عربی و مدیترانه ای است و یکی از مزیت های آن این است که در هر طبقه از این مرکز خرید که باشید به راحتی می توانید به پارکینگ بروید ، لازم به ذکر است که طراح امارات مال یک شرکتی آمریکایی بوده است و کار خود را به خوبی هرچه تمام تر انجام داده است ، این مرکز خرید بسیار خوب و قوی و با کیفیت طراحی و ساخته شده است و جالب است بدانید که امارات مال در سال 2005 عنوان مرکز خریدی را از آن خود کرد که بیشترین گردشگر و بازدید کننده را داشته است در صورتی که در همان سال افتتاح شده بود و این خیلی جالب و عجیب است و در همان سال در بین 5 تا از بهترین مراکز خرید دبی قرار گرفت .

هرچند یک سرویس طلای اماراتی برایتان بسیار گران تر از سرویسهای دیگر خواهد بود چرا که با وزن بیشتری طراحی میشوند. یکی از ویژگیهای بازار طلا دبی این است که تمام طرح و نمونههای جدید که در سطح جهانی طراحی و ساخته میشود در این بازار وجود دارد و به راحتی میتوانید در بازار طلای دبی بیابید و خریداری کنید. با این وجود امکانات زیادی در این ساحل برای راحتی مخاطبان تعبیه شده است. ضمنا اینکه شما عزیزان ، در صورتیکه لباس گرم و یا تجهیزات اسکی را همراهتان نیاورده اید ، نگران هیچی نباشید زیرا در این مرکز کلیه امکانات جهت تفریح خانواده ها به طور منظم تعبیه و قرار داده شده است و در ضمن امکان استفاده از لباس زمستانی و تجهیزات اسکی و اسنوبورد را نیز دارید و اینکه شما در اینجا امکان اجاره وسایل مورد نیازتان وجود دارد . دمای هوای آن بین 1- تا 5- درجه سانتی گراد می باشد و دارای 85 متر ارتفاع و 80 متر عرض آن است ، در این پیست اسکی ۵ دور با ارتفاع و شیب های متنوع تعبیه شده است که طولانیترین دور آن 400 متر با سقوطی بیش از 60 متر را داراست . این پارک مخصوصا برای اعضای خانواده می تواند جای جذابی باشد چرا که آنها در این پارک فانتزی علاوه بر آب بازی همچنین می توانند بر روی سرسره های آبی سطح آدرنالین خون خود را هم بالا ببرند.

مهمترین اماکن اطراف ایستگاه مترو ABCD در خط قرمز مترو دبی، فروشگاه الکرامه و پارک زعبیل است. در این مرکز خرید تفریحات متنوعی وجود دارد که چه برای بزرگسالان و چه برای کودکان مناسب است. در دهه ۱۹۹۰ میلادی، با توسعه بخش خدمات و ساختمانهای شهری، دبی به یکی از پربازدیدترین مراکز خرید و تجارت در جهان تبدیل شد. در طول سالها، هزاران تاجر طلا، جواهر فروش، صنعتگر و تاجر به دبی آمدهاند تا خرید و فروش طلا را به یک بیزینس پرسود تبدیل کرده و موقعیت دبی را بهعنوان «شهر طلا» و «مقصد جواهرات جهان» تثبیت کنند. مرکز خرید امارات در چندین طبقه ایجاد شده و طبقه همکف آن پر از کافه است که میتوانید بنشینید و درحالیکه به فواره زیبای مرکز آن نگاه میکنید، یک فنجان قهوه تازه نوش جان کنید. تقریبا همه ما می دانیم یکی از بزرگترین آکواریوم جهان در مرکزخرید دبی قرار دارد که می توان گفت یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری این مرکز خرید است. اگر احیانا مال آف امارات را نمی شناسید، باید به شما بگوییم که این مرکز خرید همان مرکز خریدی است که مرکز سرپوشیده اسکی دبی در آن قرار گرفته است. مرکز خرید مال آف امارات دبی در مجموع 630 فروشگاه اوت لت، 250 فروشگاه پرچمدار که در واقع شعبه اصلی برندهای مختلف هستند، 80 فروشگاه لاکچری، 100 رستوران و کافه مختلف و 7900 فضای پارک ماشین دارد. اطلاع از زمان دقیق خرید بلیط هواپیما می تواند کمک بسیار زیادی برای کاهش هزینه های سفر شما کند. در این پست از سایت ایران مولتی می پردازیم به معرفی یکی از خاص ترین و جذاب ترین مجتمع های تجاری جهان؛ دبی مال (The Dubai Mall) بزرگترین مرکز خرید جهان که در امارت متحد عربی و شهر زیبای دبی و در خیابان دوحه طراحی و ساخته شده است. در این مقاله شما را با یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی، یعنی امارات مال آشنا کردیم و هر چند مختصر درباره امکانات و فروشگاههای آن گفتیم.

یک روش دیگر درسیدن به امارات مال، استفاده از سرویس اتوبوس امارات مال در هتل است. تفریحات متنوعی در لگو لند وجود دارد، که افراد می توانند بسته به سلیقه و شرایط خود از هر قسمت آن استفاده کنند. به یاد داشته باشید، که درب های ورودی شهرک، نیم ساعت قبل از پایان ساعت فعالیت بسته میشوند. علاوه بر این، شما میتوانید جلسه خود را با تغذیه اسب و آشنایی بیشتر با نحوه نظافت اسب به پایان برسانید. همچنین برای آشنایی بیشتر با آسمان خراشهای دبی کلیک کنید. با آسمان پرستاره پرشیا همراه شوید. اگر عزم سفر کردهاید، میتوانید خرید بلیط هواپیما دبی را از طریق وبسایتهای فروش آنلاین بلیط هواپیما مانند ره بال آسمان انجام دهید. امیدواریم در سفرتان با تور دبی از گشتن و خرید کردن در این مرکز خرید لذت ببرید. درست وقتی که مراسم ورلد تراول اوارد در لندن برگزار شد، مرکز خرید امارات مال عنوان مرکز خرید جدید پیشرو در جهان را کسب کرد و آنجا بود که نامش بر سر زبان ها افتاد. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با مرکز خرید امارات مال که یکی از بهترین مراکز خرید دبی است، آشنا کنیم. در بازار طلای دبی هر چه طلای بیشتر خریداری کنید بالاترین تخفیف داده می شود و در مورد مدل طلا هم در قیمت تخفیف تاثیر گذار است. برای گشت و گذار و خرید در این مرکز خرید، به ایستگاه مترو رفته و در ایستگاه مترو جمیرا پیاده شوید. یک خرید طولانی آن هم در چنین مجموعهای که بسیار وسیع و بزرگ است، خستگی فراوان و در عین حال شور و ذوق نیز به همراه دارد. گرفتن گواهینامه بینالمللی کار راحتی است و میتوانید از طریق زیر اقدام کنید:- به کانون جهانگردی کشور خود مراجعه کنید.- گواهینامه خود را چک نمایید که از تاریخ اعتبارش نگذشته باشد.- گواهینامه بینالمللی یکساله احتیاج به گواهینامه شما با اعتبار سه سال دارد.- عکس سه در چهار به همراه داشته باشید.- اصل یا صفحه اول گذرنامه را ارائه دهید.- فرم درخواست گذرنامه را هم به صورت فارسی و هم لاتین تکمیل نمایید.- هزینه گواهینامه بینالملل را پرداخت کنید.

همین موضوع باعث شده تا شما بتوانید به راحتی به این بازار دسترسی پیدا کنید. در این طبقه چرخ دستی ها برای حمل چمدان، کیوسک های چک-این سلف سرویس، کلینیک درمانی، رزرو هتل، باجه های کرایه اتومبیل و دسترسی به حمل و نقل عمومی مهیاست. اما واقعیت این است که چندتا از آن ها از بقیه معروف تر و محبوب تر شده اند و دلیلش هم این است که این مراکز خرید در دبی یک سری ویژگی های خاص دارند. ووچر به صرفه تر هست البته با توجه به اینکه ووچر ها برای استفاده دو پارک در یک روز هست. علاوه بر این، هزینه استفاده از مترو بسیار ارزانتر از دیگر وسایل نقلیه مانند اتوبوس یا تاکسی میباشد. در ماه ژانویه (دی ماه) همیشه هزینه اقامت در هتلهای این شهر بیشتر است و تنها برای یک شب باید ۲۷۷ دلار پرداخت کنید. هر فرد در صورت تمایل به استفاده از این نوع غواصی در ابتدا باید هزینه مرتبط به آن را پرداخت نماید. استفاده از پارت نامبر CHA (چین) در آیفونها معایبی نیز دارد. در این آکواریوم از تکنولوژی واقعیت مجازی استفاده شده است که به این ترتیب می توانید اولین تور مجازی از آکواریوم را تجربه کنید . اگر همراه با تور ارزان تایلند به بانکوک سفر کردید، یادتان باشد که حتما از پارک لومپینی که یکی از بزرگترین پارک های بانکوک و یکی از جالبترین جاهای دیدنی رایگان تایلند است، دیدن کنید. تنوع عظیمی از گونه های مختلف دریایی در اقیانوس باز زندگی می کنند، در این تونل موجود هستند. در طی جشنواره، مراکز خرید و مغازهها تا پاسی از شب و تا زمانی که مشتری دارند باز هستند و با روی خوش آماده خدمترسانی به گردشگران و خریداران اجناس هستند.

کمک اختصاصی و شخصی فروشندهها به خریداران سبب شده تا خرید در اینجا حسی مجلل و سلطنتی داشته باشد. موقعیت مکانی مناسب ما دسترسی آسان به جاده شیخ زاید و ایستگاه مترو را فراهم می کند. این مسجد در انتهای جاده ساحلی جمیرا که از بهترین و محبوبترین مناطق تفریحی در دبی است واقع شده و دسترسی به آن از هر نقطه این شهر بهراحتی امکانپذیر است. منطقه جمیرا حدود یک و نیم کیلومتر خط ساحلی دارد و جزو مناطق محبوب و گران قیمت جهت زندگی شناخته می شود.بسیاری از ساکنان خود شهر دبی در آخر هفته ها به این منطقه می آیند تا از این ساحل زیبا بازدید نمایند.جالب است بدانید جمیرا در زبان عربی به معنای زیبا ترجمه می شود و این ساحل واقعا تماشاییو زیباست.ساحلی با شن و ماسه هایی سفید که چشم ها را به خود خیره می کند. بازدید از یکی از پارک های عمومی روباز در شهر دبی راهی زیبا برای دیدن مناظر خیره کننده است. اسکی سرپوشیده دبی ، بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده در دنیا محسوب می شود و با وجود قابلیت های بی شمار و امکانات فراوانی که این شهر دارد چندان دور از ذهن نیست که پیست اسکی آن از برترین جاذبه گردشگری برای شما گردشگران نیز باشد . در دبی که حالا شهری بسیار مدرن و مجهز است، مراکز خرید متنوعی وجود دارد. اجازه دهید به بخش اصلی امارات مال دبی یعنی قسمت تجاری و خرید آن بپردازیم و سپس زمانی را به معرفی امکانات تفریجی و سرگرمی بی نظیر آن اختصاص دهیم.

آکواریوم دبی مال نمونه کوچکی از اقیانوس است و به شما این امکان را میدهد که شکوه این پدیده طبیعی را از نزدیک لمس کنید. البته امکان دسترسی به مرکز خرید امارات مال دبی با تاکسی نیز وجود دارد. شما می توانید برای خرید طلای مورد علاقه خود مغازه های زیادی بگردید و با توجه به سلیقه خود یکی را انتخاب و با چانه زدن آن را خریداری کنید. مرکز خرید به نام وافی دبی همانند دیگر مراکز خرید معروف در این شهر بی نظیر، دارای ویژگی های خاصی می باشد. مرکز خرید 5 ستاره کمپینسکی امارات و مرکز خرید 5 ستاره شرایتون دبی هتل امارات. به احتمال زیاد مرکز خرید امارات مال یکی از نامهای درخشان و بهترین آنها باشد. این مرکز خرید بخشی از پروژهٔ ۲۰ میلیارد دلاریبرج خلیفه، بلندترین سازهٔ جهان میباشد و دارای بیش از ۱،۲۰۰ فروشگاه است. بزرگترین بازار طلای سرپوشیده جهان در دبی مال قرار دارد که ۲۰۰ فروشگاه را از بهترین مارکهای دنیا در بر میگیرد. در دبی مال قسمتی با عنوان فشن اَوِنیو وجود دارد که سراسر آن پر از فروشگاه های برند پوشاک، ساعت و طلا و جواهر است که یکی از بهترین مکان های دبی برای خرید طلا و جواهر است. گشتوگذار در مرکز خرید امارات را به پایان میرسانیم! در اوایل دهه ۱۷۶۰ دبی روستای کوچکی بود که ماهیگیری و غواصی در بین ساکنان آن به عنوان شغل اصلی شناخته می شد، تا پایان قرن هجدهم حدود ۱۲۰۰ نفر در آنجا زندگی می کردند اما امروزه بیشتر از سه میلیون نفر جمعیت بومی دارد که پیش از کشف روغن، مروارید و طلا این شهر به شدت مورد توجه بازرگانان قرار گرفت. مدت زمان اعلامی برای صدور ویزا به صورت حدودی می باشد و در برخی مواقع ممکن است صدور ویزا بیشتر از زمان اعلام شده به طول بینجامد .

همه چیز در دبی در مورد بزرگی و لوکس بودن است و این موضوع در «دبی مال» بیشتر به چشم میآید. حالا فکرش را هم بکنید که پا به مجموعهای میگذارید که در فهرست لوکسترین مراکز خرید دبی قرار گرفته است. یکی دیگر از جذاب ترین مراکز خرید در دبی، مرکز خرید مافی مال دبی است که معماری این ساختمان مانند زمان مصر قدیم طراحی شده و با مشاهده این مرکز خرید با معماری مصر باستان آشنا خواهید شد. علاوه بر اینکه با خلق و خوی مردم عرب نیز آشنا خواهید شد. ما در این مطلب از مجله گردشگری پرشین هتل؛ قصد داریم شما را با 15 شهربازی دبی آشنا نماییم که از مهم ترین تفریحات کودکان در دبی به شمار میرود. پیش از آنکه بخواهیم درباره شهربازی مادهش ورلد صحبت کنیم،ـ بهتر است درباره نام آن بگوییم. همانگونه که میدانید لگولند با الهام از اسباببازیهای معروف لگو ساخته شده است. ساحل أم سقیم یا سانسِت بیچ که به ساحل عمومی جمیرا نیز معروف است، یکی از آن گوشه های کوچک بهشتی است که دبی آن را به گردشگران خود هدیه می دهد. باغ ذن فرودگاه دبی را می توان در نزدیکی دروازه های B7 و B27 در ترمینال 3 پیدا کرد.





[ بازدید : 2209 ]

[ شنبه 15 مهر 1402 ] [ 15:57 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]