وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


خلاص شدن از شر موهای زائد بدن به یک مشکل بزرگ برای مردان و زنان تبدیل شده است. لیزر موهای زائد بدن یکی از روش های رفع موهای زائد بدن است که به دلیل بی خطر بودن در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. با کمک لیزر علاوه بر از بین بردن موهای زائد بدن، می توان پوست را صاف و یکدست کرد. در ادامه این مقاله با برترین پزشک همراه باشید تا با لیزر موهای زائد مردانه، مزایا و معایب آهن بیشتر آشنا شوید.

موهای ناخواسته را کوتاه کنید

بسیاری از مردان بدن پرمویی دارند و ممکن است از نظر زیبایی برای خانم ها جذاب نباشند. بنابراین با کمک لیزر موهای زائد مردانه می توان این موها را کاهش داد و یا به طور کامل از بین برد. مردان اغلب موهای زائد روی کمر، شکم، سینه و غیره دارند. لیزر موهای زائد می تواند برای این دسته از افراد معجزه کند. لیزر موهای زائد می تواند میزان موهای زائد را تا 90 درصد کاهش دهد که می تواند به کاهش تراکم موهای بدن و جنبه های زیبایی آن کمک زیادی کند. بسیاری از مردان نمی خواهند از شر موهای زائد بدن خلاص شوند، بلکه می خواهند میزان موهای زائد بدن را کاهش دهند. بنابراین کاهش حجم مو به خود فرد بستگی دارد و یک امر کاملا شخصی است.

تراشیدن راحت تر و کاهش موهای زیر پوستی

یکی از اصلی ترین دلایلی که آقایان ترجیح می دهند از لیزر موهای زائد استفاده کنند، سهولت اصلاح است. در واقع مردان می توانند از لیزر موهای زائد برای درمان مشکلات و مشکلات زیر پوستی که در نهایت منجر به کیست مویی می شود استفاده کنند. در واقع لیزر تنها راه درمان التهاب کاذب ریش، کاذب فولیکولیت باربی است. در بسیاری از موارد ممکن است مو از بدن خارج شده و دوباره وارد بدن شود و از جای دیگری رشد کند. در این موارد ممکن است کیست مویی روی بدن ایجاد شود، این کیست شبیه جوش است اما درد کمتری دارد. اگر با این مشکل مواجه هستید، بهتر است در روزهای اول لیزر موهای زائد را انجام دهید. برای ایجاد این نوع مو تنها به دو تا سه لیزر درمانی نیاز دارید. لیزر موهای زائد فولیکول های مو را از بین می برد و از رشد موهای جدید جلوگیری می کند. پس از آن، ضخامت موهای زیر پوست بسیار کاهش می یابد.

مراقب باش

آیا افرادی که موهای پرپشت دارند از مشکلات سلامتی رنج می برند؟ اینطور نیست، در واقع افرادی که بدن پرمو دارند از التهاب و بیماری های پوستی رنج می برند. معمولا خارش، تعریق و غیره. یکی از عوارضی است که در فصل تابستان در این دسته از افراد بیشتر و بیشتر می شود، رعایت بهداشت تنها مشکل نیست، در بسیاری از موارد موهای بدن افراد یکنواخت نیست، به عنوان مثال برخی افراد در ناحیه کمر فاقد مو هستند. , اما در ناحیه نشیمنگاه و ناحیه سینه بسیار مودار.. این دسته بیشتر در مورد لیزر موهای زائد بدن صدق می کند.

انجام مو

مراقبت و تنظیم ریش یکی از مشکلات مردان است. با کمک لیزر می توانید موهای تک تکی را که روی گونه ها رشد می کنند از بین ببرید. بسیاری از مردان ریش پرپشتی دارند و به دنبال خط ریش تمیز و مرتب هستند. رفع این خط ریش به صورت روزانه می تواند برای آنها کمی سخت و زمان بر باشد.

سر کچل

در بسیاری از موارد از لیزر موهای زائد مردانه برای رفع طاسی استفاده می شود. در بسیاری از موارد، طاسی به صورت پراکنده ظاهر می شود و الگویی به خود می گیرد که بر زیبایی فرد تأثیر منفی می گذارد. بسیاری از افراد توانایی پرداخت هزینه کاشت مو را ندارند یا دوره نقاهت این روش را دوست ندارند، بنابراین برای از بین بردن خط رشد موهای مشکل ساز از لیزر کمک می گیرند. در بسیاری از موارد، مردان نیز می توانند از لیزر برای از بین بردن موهای زائد پشت گردن خود استفاده کنند.

جلوگیری از مشکلاتی مانند بیماری و تجمع مو در ناحیه پشت

اگر موهای ناخواسته زیر پوست باقی بمانند و نتوان آنها را از بین برد، باعث ایجاد مشکلات پوستی می شود این مشکل پوستی اگر درمان نشود و شدید شود می تواند منجر به بیماری های عفونی شود به همین دلیل می توان از لیزر موهای زائد برای مردان برای درمان موهای زائد استفاده کرد

آیا لیزر موهای زائد برای مردان ورزشکار مفید است؟

لیزر موهای زائد برای مردان برای ورزشکاران مهمتر از زیبایی است. بدنسازان باید موهای زائد بدن را از بین ببرند تا ماهیچه هایشان بهتر و بهتر دیده شود.

دوچرخه سواران نیز باید لیزر موهای زائد را انجام دهند. لباس دوچرخه سواران نیز تنگ است و برای مدت طولانی روی دوچرخه می نشینند که می تواند باعث التهاب و تحریک پوست آنها شود.

در رشته شنا بهتر است شناگران موهای زائد بدن را با لیزر از بین ببرند. این عامل می تواند بر سرعت فرد در هنگام شنا تأثیر بگذارد. در واقع، لیزر موهای زائد برای مردان هنگام شنا می تواند تا دهم ثانیه بر سرعت آنها تأثیر بگذارد. این دهم ثانیه می تواند رجیستر را تغییر دهد.

به طور کلی لیزر موهای زائد برای مردان ورزشکار بسیار مفید و موثر است. پوست صاف و بدون مو می تواند در ماساژ ورزشکاران، پاهای ورزشی، فوم رولینگ و ... موثر باشد. موهای بلند بدن در این حالت ممکن است کشیده یا از بین بروند. بسیاری از ورزشکاران باید قبل از مسابقات ورزشی موهای خود را کوتاه کرده و از بین ببرند. این موضوع علاوه بر زمان بری باعث بریدگی و جراحت نیز می شود. این آسیب های کوچک و ناگهانی می تواند منجر به عفونت در بدن آنها شود.

آیا لیزر موهای زائد برای مردان مضر است؟

شاید در گذشته، زمانی که دستگاه های بسیار ساده تری وجود داشت، این لیزر موهای زائد برای مردان به دلیل نداشتن سیستم خنک کننده با درد و سوزش همراه بود. اما امروزه به لطف دستگاه های پیشرفته ساخته شده برای لیزر موهای زائد مردانه. میزان این درد و سوزش به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. اما به طور کلی میزان درد و سوزش بستگی به آستانه تحمل فرد دارد. علاوه بر سیستم خنک کننده ای که این دستگاه ها دارند، می توان از کرم های بی حس کننده استفاده کرد که میزان درد و سوزش را تا 50 درصد کاهش می دهد. بر اساس بررسی ها، درد و سوزش لیزر موهای زائد در مردان حدود 40 درصد کمتر از اپیلاسیون است. به طور کلی آستانه تحمل مردان بسیار بیشتر از زنان است.

آیا لیزر موهای زائد برای مردان خطرناک است؟

هر کاری مهارت، تخصص و تجربه خاص خود را می طلبد.لیزر موهای زائد بدن هم جنبه زیبایی و هم جنبه درمانی برای انسان دارد.پس باید در انجام آن کمی دقت کنید.اگر اپراتوری که کار لیزر را برای شما انجام می دهد غیرحرفه ای و بی تجربه است، ممکن است سوختگی پوست، التهاب، قرمزی، تورم، لکه های پوستی و غیره رخ دهد. بهتر است به مرکزی مراجعه کنید که کاربران حرفه ای زیر نظر پزشک این کار را انجام دهند در این صورت نمی تواند مشکل خطرناکی برای شما ایجاد کند و مراقب سلامتی بدن خود باشید. اگر پوست شما بسوزد یا جای زخم داشته باشد، مدت زیادی طول می کشد تا بهبود یابد و برای از بین بردن آن باید از داروهای متعددی استفاده کنید.

بنابراین می توان گفت که مراجعه به مراکز غیربهداشتی و افراد غیرحرفه ای خطرناک خواهد بود. پرتو لیزر بدون آسیب رساندن به لایه اپیدرمی پوست به داخل پوست نفوذ می کند و در بسیاری از موارد منجر به تولید کلاژن در پوست صورت می شود. این کلاژن سازی عمیق می تواند به جوانسازی پوست صورت کمک کند.

عوارض لیزر مردانه چیست؟

لیزر موهای زائد مانند سایر روش های زیبایی بدن و صورت عوارض و فواید زیادی دارد. برخی از این عوارض طبیعی هستند و پس از مدت کوتاهی ناپدید می شوند، اما برخی از این عوارض نادر هستند و فقط گهگاهی بروز می کنند. از جمله اثرات منفی لیزر برای آقایان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوسته پوسته شدن

این یک مشکل خفیف است و فقط در موارد بسیار نادری دیده می شود. اگر پوست بدن خشک باشد آسیب پذیرتر از قبل می شود که در نهایت منجر به پیدایش جای زخم در بدن می شود. بنابراین پزشکان استفاده از پمادها و کرم ها را برای بهبود این زخم ها توصیه می کنند. این کرم ها از خشک شدن پوست جلوگیری می کنند.

درد و سوزش

دستگاه های لیزری جدید در مقایسه با دستگاه های قبلی درد و سوزش کمتری را برای فرد به همراه دارد. بنابراین بهتر است از ژل های بی حس کننده موضعی برای کاهش درد و التهاب در طول لیزر درمانی استفاده کنید. البته این دستگاه ها دارای سیستم خنک کننده هستند اما برای کاهش درد بهتر است از ژل خفگی استفاده شود.

قرمزی و التهاب

این اشعه ها به دلیل دمای بالا با پوست صورت تماس پیدا می کند و در نتیجه قرمزی و التهاب ایجاد می کند. این دمای بالا باعث قرمزی و التهاب برای مدت کوتاهی پس از لیزر موهای زائد می شود.

آسیب چشم

لیزرها از پرتوهای نور بسیار قدرتمندی استفاده می‌کنند که در صورت برخورد با چشم‌ها، تقریباً بلافاصله می‌توانند باعث آسیب چشم یا کوری شوند. به همین دلیل بیماران در طول لیزر درمانی از عینک مخصوص استفاده می کنند.

هیپوپیگمانتاسیون

ممکن است رنگدانه های پوست به دلیل لیزر موهای زائد کاهش یابد. پس از آن رنگ پوست بدن روشن می شود، این عارضه موقت و کوتاه است و دوام زیادی نخواهد داشت.

هیپرپیامنتازی

اغلب ممکن است رنگدانه های پوست افزایش یافته و رنگ پوست تیره تر شود. این مشکل موقتی است و بعد از یک ماه برطرف می شود.

کبودی و زخم

این عامل جزو عوارض لیزر نیست، بلکه به دلیل عدم تجربه اپراتور است. بنابراین بهتر است به کلینیکی بروید که اپراتورهای حرفه ای و متخصص در آن کار می کنند. از دیگر عوارضی که ممکن است به دلیل عدم تخصص و تجربه اپراتور رخ دهد می توان به سوختگی و تاول اشاره کرد.

بیماری پوستی

کلینیکی که انتخاب می کنید باید از وضعیت سلامت استاندارد برخوردار باشد. بسیاری از بیماری های پوستی را می توان از این طریق گرفت. بنابراین نسبت به سلامت کلینیک مربوطه و لوازم و تجهیزات مورد استفاده بیشتر حساس باشید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد مردانه

به گزارش وب سایت WebMD: چند جلسه لیزر موهای زائد برای آقایان بستگی به نوع پوست، حجم مو و ... دارد. بستگی دارد. از بین بردن موهای زائد روی سینه و پشت مردان 6 تا 8 جلسه طول می کشد. معمولاً فاصله زمانی بین این جلسات حدود 2 ماه است و برای گرفتن نتیجه بهتر باید لیزر موهای زائد را در زمان مقرر انجام داد. در واقع با استفاده از لیزر می توان فولیکول های موهای بدن را برای مدت طولانی از بین برد، اما نمی توان آنها را برای همیشه از بین برد. موهای بدن در چند مرحله رشد می کنند، حدود 60 درصد موهای بدن در مرحله آناژن شروع به رشد می کنند. لیزر موهای زائد بدن می تواند موها را در مرحله آناژن از بین ببرد. در واقع لیزر فقط می تواند موهایی را که به مرحله رشد رسیده اند از بین ببرد در حالی که موهایی که در مرحله استراحت هستند انتخاب مناسبی برای این کار نیست. اگر به نکات مراقبتی قبل و بعد از آن توجه کنید و جلسات لیزر را به موقع انجام دهید، می توان گفت که بیش از 85 درصد موهای زائد بدن شما از بین می رود.

ماندگاری نتایج لیزر موهای زائد برای آقایان چقدر است؟

تعداد جلسات لیزر موهای زائد برای آقایان حدود 6-8 جلسه می باشد. معمولاً بین این جلسات 30 تا 45 روز فاصله وجود دارد. اگر این فاصله بیش از 45 روز باشد، اثر لیزر کاهش می یابد. بنابراین بهتر است لیزر موهای زائد بدن خود را در زمان مقرر انجام دهید. پس از تعیین وقت، هر سال پس از سه ماه، چهار ماه و در نهایت شش ماه قابل تمدید است. مدت زمان لیزر موهای زائد بستگی به شرایط فیزیکی فرد دارد. موهای ناخواسته اکثر افراد پس از چند سال از بین می رود. اما برخی از افراد پس از یک سال شروع به ریزش مو می کنند.

هزینه لیزر موهای زائد برای آقایان چقدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد بسته به عوامل مختلف بسیار متفاوت است. در واقع هزینه لیزر موهای زائد بر روی بدن به عوامل مختلفی از جمله کلینیک مورد نظر، نوع پوست، نوع دستگاه و ... بستگی دارد. بستگی دارد این عوامل می توانند هزینه لیزر موهای زائد را افزایش یا کاهش دهند. البته هر کلینیک بسته به تجهیزات موجود هزینه های بسیار متفاوتی دارد.

مراقبت قبل از لیزر موهای زائد برای آقایان

در مورد لیزر موهای زائد مردانه باید قبل از لیزر درمانی به چند نکته توجه کنید.

موهای بدن خود را کوتاه کنید: یک ماه قبل از اولین جلسه لیزر خود را نچینید یا نچینید. در عوض باید 24 ساعت قبل از لیزر موهای زائد بدن خود را با تیغ اصلاح کنید.

آزمایش پچ انجام دهید: این آزمایش در نهایت نشان می دهد که آیا شما کاندید مناسبی برای لیزر موهای زائد هستید یا خیر. این آزمایش روی همه انواع پوست نتایج یکسانی نخواهد داشت.

پوست خود را تمیز نگه دارید: سعی کنید پوست خود را عاری از چربی و کثیفی نگه دارید.

منظم بودن جلسات: برای گرفتن نتیجه بهتر باید به فاصله زمانی بین جلسات توجه کنید. اگر جلسات جابجا شوند، ممکن است نتایج واقعی لیزر موهای زائد را دریافت نکنید.

دوری از آفتاب: یک ماه قبل از لیزر درمانی از حمام آفتاب و سولاریوم استفاده نکنید. بهترین نتایج لیزر موهای زائد بدن برای مردان برای افرادی است که پوست روشن با پوست تیره دارند.

مراقبت های لازم بعد از لیزر موهای زائد برای آقایان

به گزارش وب سایت mensjournal: برای بهبود کارایی لیزر برای رفع موهای زائد بدن، توجه به نکات مراقبتی بعد از لیزر موهای زائد ضروری است. در واقع این نکات می توانند در طولانی مدت به اثر لیزر کمک کنند. از نکات مراقبتی بعد از لیزر موهای زائد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از آرایش استفاده نکنید: با توجه به مواد شیمیایی و الکل موجود در آرایش، بهتر است در ساعات اولیه لیزر درمانی از استفاده از این محصولات خودداری کنید. این مواد می توانند خطر عفونت و التهاب را افزایش دهند.

از گرم کردن پوست خود بپرهیزید: بهتر است تا 48 ساعت پس از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در محیط های گرم مانند سونا، حمام، جکوزی و ... خودداری کنید. گرم شدن پوست شما منجر به افزایش التهاب و قرمزی پوست می شود.

آب زیاد بنوشید: نوشیدن آب زیاد می تواند روند بهبودی پوست را تسریع کند و تورم احتمالی را کاهش دهد.

استفاده از لوسیون ها و کرم ها: برای کاهش التهاب و ترمیم پوست، پزشک استفاده از لوسیون های مختلف را توصیه می کند. استفاده از این لوسیون ها می تواند در نتیجه مورد موثر باشد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مردانه

در حال حاضر دستگاه های مختلفی برای لیزر موهای زائد بدن در کلینیک لیزر مو غرب تهران موجود است که این دستگاه ها برای انواع پوست بسته به کاربردشان مورد استفاده قرار می گیرند، در حال حاضر دو دستگاه ICE Platinum Plus و ICE Platinum به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن شناخته می شوند. این دستگاه ها می توانند برای هر نوع پوستی مناسب باشند کسانی که موهای خاکستری دارند باید از دستگاه جنتلمکس پرو استفاده کنند.






[ بازدید : 779 ]

[ سه شنبه 7 آذر 1402 ] [ 8:26 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]