وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


ویزای توریستی قبرس مجوزی است که به اتباع خارجی برای ورود به این کشور اعطا می شود. قبرس جزیره ای بزرگ در آب های دریای مدیترانه است که در نزدیکی ترکیه، مصر، یونان و سوریه قرار دارد. با توجه به سواحل بی نظیر و طبیعت بکر این کشور، سالانه بیش از 5 میلیون گردشگر خارجی برای تفریح ​​به این کشور و جزیره زیبا سفر می کنند. البته لازم به ذکر است که این جزیره به دو قسمت قبرس شمالی و قبرس جنوبی euromy.info تقسیم می شود.


فرقی نمی کند که قصد سفر به قبرس شمالی یا قبرس جنوبی را دارید، گرفتن ویزا در هر صورت ضروری است. ورود به قبرس شمالی با اخذ ویزای پرواز در "فرودگاه آریان" امکان پذیر است. برای دریافت ویزای توریستی قبرس جنوبی افراد باید قبل از سفر اقدامات لازم را انجام دهند. اگر می خواهید به جزیره زیبای قبرس سفر کنید، برای اطلاع از جزئیات نحوه دریافت ویزای توریستی قبرس، این مقاله را از سایت نارون اکوتور دنبال کنید.

ویزای توریستی قبرس شمالی

امکان درخواست ویزای توریستی قبرس شمالی برای ایرانیان در کمترین زمان ممکن است و اداره مهاجرت قبرس شمالی در کمترین زمان ممکن این نوع ویزا را برای شهروندان صادر می کند. ویزای توریستی قبرس شمالی برای گردشگران به منظور بازدید از این کشور و در فرودگاه ارجان در قبرس شمالی صادر می شود. هر فردی که ویزای توریستی قبرس شمالی را دریافت کند می تواند به مدت 30 روز و حداکثر 90 روز در قبرس اقامت داشته باشد. با این نوع ویزا افراد بارها اجازه ورود و خروج به قبرس شمالی را خواهند داشت. برای دریافت ویزای قبرس شمالی می توانید از خدمات درخواست ویزای نارون اکوتور استفاده کنید.

ویزای توریستی قبرس جنوبی

افراد با مدت اعتبار 180 روز با 90 روز اقامت در قبرس جنوبی نیز در قبرس جنوبی پذیرفته می شوند. ورود گردشگران به قبرس جنوبی فقط به صورت گروهی ارائه می شود. تیم اکوتور نارون اقدامات لازم را برای اخذ ویزای قبرس انجام می دهد تا شما اجازه ورود به این کشور را داشته باشید.

شرایط ویزا برای قبرس شمالی و قبرس جنوبی

بزرگترین جزیره قبرس در حال حاضر به قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم می شود و شهر نیکوزیا به عنوان پایتخت هر دو کشور به طور همزمان تعیین شده است. شرایط سفر به بخش های جنوبی و شمالی قبرس متفاوت است. به همین دلیل، بیشتر گردشگران فکر می‌کنند کدام راحت‌ترین بازدید است.

شرایط اخذ ویزای توریستی قبرس شمالی

رویکرد دولت قبرس شمالی تسهیل در اخذ ویزای توریستی به منظور جذب گردشگران بیشتر و تقویت صنعت گردشگری خود است.

این کشور برای افزایش جذابیت گردشگری خود ویزای فرودگاهی برای مسافران گردشگری و تفریحی ایجاد کرده است. چنین گردشگرانی می توانند بدون نیاز به فعالیت های از پیش برنامه ریزی شده و با ارزان ترین قیمت از قبرس شمالی دیدن کنند.

مسافران ایرانی هنگام ورود به قبرس شمالی باید پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار به همراه داشته باشند. چنین ویزای توریستی قبرس شمالی در پاسپورت آنها با اعتبار 90 روز ثبت می شود.

شرایط اخذ ویزای توریستی قبرس جنوبی

شرایط اخذ ویزای توریستی قبرس جنوبی بسیار متفاوت است. بنابراین مسافران این قسمت بزرگ از جزیره قبرس ابتدا باید مدارک خود را به صورت آنلاین ارسال کنند و سپس درخواست ویزای قبرس جنوبی را در سایت اداره مهاجرت این کشور ثبت کنند.

توجه داشته باشید که ویزای توریستی قبرس جنوبی فقط برای تورهای گروهی صادر می شود. یعنی افرادی که قصد دارند برای مقاصد گردشگری به قبرس جنوبی بروند باید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر برای این نوع ویزا اقدام کنند.

به طور کلی شرایط سفر به این کشور متفاوت است. قبرس جنوبی یکی از اعضای اتحادیه اروپا است، اما عضو شنگن نیست. اخذ ویزای انفرادی سفر به این کشور تنها با دعوتنامه رسمی امکان پذیر است.

اگر قصد سفر به قبرس جنوبی را دارید می توانید از خدمات گروه اکوتور نارون برای دریافت ویزای توریستی قبرس جنوبی استفاده کنید.

هزینه ویزای قبرس

برای اخذ ویزای توریستی قبرس برای اتباع ایران باید هزینه های مناسب را به اداره مهاجرت این کشور پرداخت کرد.

قبرس شمالی در صدور ویزا برای ایرانیان سختگیری ندارد و افراد می توانند بدون پرداخت هزینه در فرودگاه این کشور چنین ویزاهایی را دریافت کنند.

ویزای توریستی قبرس جنوبی متفاوت است. افراد می توانند برای اطلاع بیشتر در مورد هزینه ویزای توریستی قبرس و خدمات ویزا با کارشناسان نارون اکوتور تماس بگیرند.

ویزای الکترونیکی قبرس

اگر قصد سفر به قبرس جنوبی را دارید، باید قبل از سفر برای ویزای توریستی اقدام کنید. برای این کار، ارسال مدارک به صورت آنلاین ضروری است. چنین درخواستی برای دریافت یک رویداد گردشگری از این کشور برای شما در وب سایت اداره مهاجرت قبرس جنوبی ثبت می شود.

بنابراین با توجه به اینکه ویزای توریستی قبرس جنوبی فقط به صورت تورهای گروهی صادر می شود، می توانید ارسال مدارک و دریافت ویزای الکترونیکی و سایر مراحل را به کارشناسان نارون اکوتور بسپارید. برای اخذ ویزای گروهی نیازی به شناسایی شخصی و انگشت نگاری نیست.

اخذ ویزای قبرس شمالی به صورت الکترونیکی انجام نمی شود و در فرودگاه این کشور انجام می شود.





[ بازدید : 5 ]

[ جمعه 25 خرداد 1403 ] [ 10:20 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]