وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


ممکن است فکر کنید وقتی یک محتوا نوشته می شود کامل و جامع است و بنابراین نمی توان آن را تغییر داد، اما اینطور نیست، می توانید هر محتوایی را بازنویسی کنید. در ادامه تکنیک های بازنویسی محتوا را به شما می گوییم تا بتوانید به راحتی مطالب بازنویسی شده بنویسید. برای بازنویسی اولیه و موفقیت آمیز بهتر است از تمام تکنیک های بازنویسی محتوا به یکباره استفاده کنید.

از مترادف ها استفاده کنید

از مترادف کلمات استفاده کنید. به عبارت دیگر همان مفهوم اصلی را به عبارت دیگر منتقل کنیم. مراقب باشید در استفاده از کلمات مترادف، شیوایی و سادگی متن را تغییر ندهید.

تغییر ترتیب و شکل کلمات و جملات

برای بازنویسی متن می توانید ساختار و نوع جملات را تغییر دهید. به این ترتیب می توانید مفهوم جمله را با استفاده از کلمات و عبارات دیگر بیان کنید.

گرامر را تغییر دهید

برای استفاده از این روش می توانید افعال را تا زمانی که به محتوا آسیبی نرساند تغییر دهید.

ترکیب کلمات را تغییر دهید

در این روش می توانید با تغییر فعل و فاعل یا حالت معین و نامعین، حالت جمله را بدون از دست دادن معنی جمله تغییر دهید.

مزایای بازنویسی محتوا

بازنویسی محتوا مزایای زیادی برای نویسنده محتوا دارد. در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

یک محتوای نویس حرفه ای در مورد موضوعات زیادی محتوا تولید می کند و واقعاً در مورد هر موضوعی اطلاعات کافی ندارد. اگر نویسنده محتوا در مورد موضوعی دانش و تخصص کافی نداشته باشد، بازنویسی محتوا برای او راهی آسان است.

افزایش عملکرد شاید یکی از بهترین مزایای بازنویسی محتوا باشد. از آنجایی که این روش به شما امکان می دهد با استفاده از محتوای موجود محتوای جدیدی ایجاد کنید، این کار نسبت به سایر روش های تولید محتوا زمان کمتری می برد. حتی در دنیای دیجیتالی بسیار رقابتی، محتوا باید به طور مداوم و منظم منتشر شود تا جلوی چشم مخاطب بماند. بازنویسی محتوا به شما کمک می کند مطالب را سریعتر بنویسید.

برای به روز رسانی محتوا، اگر از آخرین محتوایی که منتشر کرده اید مدت زیادی گذشته باشد، ممکن است لازم باشد تغییراتی در آن ایجاد کنید. زیرا برخی اطلاعات قدیمی است و اطلاعات جدیدی جایگزین آن شده است. با بازنویسی، ما محتوا را به آخرین نسخه به روز می کنیم و کاربران همچنان می توانند از آن محتوا استفاده کنند.

می توانید از محتوا در قالب های دیگر استفاده کنید. به عنوان مثال، شما یک محتوای متنی کامل در مورد موضوعی نوشته‌اید و اکنون می‌توانید محتوای متنی را به ویدیو، صدا یا پیام تبدیل کنید تا در دسترس مخاطبان خود قرار دهید. با این کار اثربخشی محتوا نیز بهبود می یابد و مخاطب بهتر می تواند با آن درگیر شود.

نکاتی برای بازنویسی مطالب قبلی سایت ما

حتما برای شما هم پیش آمده که قبلاً در مورد یک موضوع محتوا نوشته اید، اما توجه مشتریان را جلب نکرده اید یا ایده های خوبی به ذهنتان خطور نکرده است. در این صورت به روز رسانی و بازنویسی این محتوا می تواند آن را افزایش دهد. در این صورت باید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه توضیح خواهیم داد.

به جمله بندی مطالب دقت کنید

محتوای کوتاه شانس زیادی برای رتبه بندی ندارد. با این حال، ما نمی گوییم که طول مقاله مهم است زیرا; گاهی اوقات یک مقاله طولانی آنقدر بد نوشته می شود که کاربر پس از خواندن چند خط سایت را ترک می کند. اما یک مقاله کامل و جامع که به خوبی نوشته شده باشد و پاسخگوی نیاز کاربران باشد می تواند رتبه سایت را افزایش دهد. به طور کلی هنگام به روز رسانی مطالب قدیمی، بهتر است حداقل 300 کلمه به محتوا اضافه شود تا محتوا به روز شود.

بررسی لینک های محتوا

یکی از عوامل تاثیرگذار در سئو سایت، لینک دهی داخلی و خارجی است. مهم است که پیوندها در سراسر محتوا پراکنده شده و در جایی که کاربر به آنها نیاز دارد استفاده شود. در تجربه، لینک های زیر مقاله کمتر کلیک می شوند، زیرا اکثر کاربران فقط قسمت اول مقاله را می خوانند. پس بهتر است از لینک ها در ابتدای مطالب استفاده کنید.

اصلاح سبک محتوا

مطالب را یک بار از ابتدا بخوانید و ببینید چگونه به نظر می رسد. گاهی اوقات سبک و قالب یک محتوای موضوعی خوب اشتباه است و از این رو توسط مخاطب خوانده نمی شود. طول پاراگراف، علائم نگارشی، ظاهر گرافیکی از جمله عواملی هستند که بر زیبایی سبک محتوا تأثیر می گذارند.

از مطالب متنوع استفاده کنید

گاهی اوقات محتوا فقط متن بدون تصویر است. در این صورت مخاطب از خواندن مطالب خسته می شود. در نتیجه، تجربه کاربری خوب نیست. استفاده از عناصر بصری در کنار متن با کیفیت خوب تاثیر زیادی در موفقیت محتوا دارد.





[ بازدید : 7 ]

[ پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 ] [ 18:58 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]