وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

آیا واقعاً به یاد دارید که چه احساسی داشتید وقتی مادرتان برای اولین بار شما را مجبور کرد که صورت خود را هر روز بشویید؟ احتمالا مرتب شکایت کرده اید و حوصله شستن صورت و تمیز کردن هر روز با صابون را ندارید. با این حال، امروزه به خوبی از مزایای پاکسازی پوست و صورت خود با محصولات تخصصی و دوستدار پوست به جای صابون آگاه هستید.

پاکسازی منظم برای حفظ سلامت پوست و همچنین زیبایی ظاهری آن بسیار مهم است، اما امروزه دیگر مجبور نیستید صورت خود را با صابون بشویید و چشمان خود را سوزش دهید. در عوض، می توانید پوست خود را با انواع محصولات جایگزین صابون بشویید و تمیز کنید. در این مقاله از الارو در مورد لزوم پاکسازی پوست به خصوص صورت صحبت می کنیم. با ما بمان.


پوست خود را در خانه تمیز کنید.

عمل ساده پاکسازی پوست پایه مراقبت از پوست سالم است. همانطور که می دانید پوست ارتباط ما با جهان است، از ما در برابر آفتاب، گرما و نور محافظت می کند و دائما خود را التیام و تجدید می کند. هم فوق العاده انعطاف پذیر و ملایم است و هم بعد از تغذیه و آبرسانی به پاکسازی ملایم منظم نیاز دارد. همانطور که پوست از اندام های بدن ما و اندام های داخلی بدن ما مراقبت می کند، ما باید از پوست خود مراقبت کنیم تا سلامت آن را حفظ کنیم.

برای پاکسازی پوست به خصوص صورت ابتدا باید نیازهای اولیه پوست خود را بشناسید سپس واکنش پوست خود را به عوامل خارجی در نظر بگیرید و در نهایت بر اساس آن صورت مناسب پوست خود را انتخاب کنید یا اینکه پوست را انتخاب کنم. پاک کننده وارد کنید و استفاده کنید. هر روز در خانه لطفا از آن برای حفظ شادابی و تمیزی پوست خود استفاده کنید.


تمیز کردن پوست خشک

برای اینکه بتوانیم پوست خشک خود را به درستی تمیز کنیم باید ابتدا به جای صابون از شوینده پوست خشک یا کرم پاک کننده یا فوم صورت استفاده کنیم. البته قبل از آن باید چشم هایمان را با آرایش چشم تمیز کنیم و هر روز صورت خود را به خوبی تمیز کنیم. البته اگر بتوانیم از تونر پوست خالص استفاده کنیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت. پاکسازی منظم صورت (همراه با استفاده از یک مرطوب کننده خوب) برای حفظ کیفیت آب مناسب پوست مهم است. هنگامی که پوست شما خشک و خشک می شود، لایه برداری پوست سطح pH پوست را متعادل می کند و به آن اجازه می دهد رطوبت، ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز پوست شما را حفظ کند.


برای تمیز کردن پوستم به کجا مراجعه کنم؟

علاوه بر اینکه خودتان صورت یا میکرودرم خود را تمیز می کنید، می توانید هر چند ماه یکبار به آرایشگاه های تخصصی یا کلینیک های زیبایی مراجعه کرده و با انجام مراحل پاکسازی صورت خود را تمیز کنید. در این مکان های خاص، پاکسازی صورت با محصولات پاک کننده مخصوص صورت و پوست و ماسک های مخصوص پاک کننده انجام می شود.


تمیز کردن پوست در آرایشگاه

پس از اینکه پاکسازی صورت را در برنامه روزانه مراقبت از پوست خود قرار دادید، باید هر دو یا سه ماه یکبار، بسته به نوع پوست و نیاز خود، با استفاده از محصولات مراقبت از پوست و موارد دیگر، پوست خود را تمیز کنید. به خصوص اگر پوست چرب و آکنه ای دارید، پس از انجام آن حتما صورت خود را بشویید، پس از چندین بار انجام آن، پوستی نرم و صاف خواهید داشت.


محصولات پاک کننده پوست

به طور کلی برای نظافت منزل و مکان های زیبا از پاک کننده های مختلفی استفاده می شود. البته این محصولات باید با توجه به نوع پوست و میزان واکنش پوست انتخاب شوند تا به نتایج خوبی برسند. در غیر این صورت اگر آلرژی یا حساسیت روی پوست ظاهر شود، پاکسازی کامل انجام نشده است، اما پوست دچار عفونت و عوارض پاکسازی پوست می شود. بنابراین در انتخاب محصولات باید بسیار دقت کنید. آموزش پاکسازی پوست فاطمه حبشی


کرم شستشوی صورت

یکی از محصولات پاک کننده، کرم پاک کننده پوست است که به جای صابون، مهم ترین محصول پاک کننده پوست است.

کرم های پاک کننده یا لایه بردار صورت باید با دقت انتخاب شوند. اگر می خواهید خودتان را در خانه تمیز کنید، حتما ابتدا با یک متخصص در مورد نیازهای پوست خود صحبت کنید و سپس یک محصول پاک کننده پوست تهیه کنید.


مزایای تمیز کردن پوست صورت با دستگاه و در خانه

فواید کلی پاکسازی صورت به چند عامل تقسیم می شود، از جمله:

خاک، گریس و سایر مواد زائد را حذف کنید

آبرسانی صورت را بهبود بخشد

روشنایی پوست را حفظ کنید

از جوش و آکنه دوری کنید

قیمت تمیز کردن پوست در مطب


قیمت خدمات پاکسازی پوست در مطب به نوع محصول انتخابی بستگی دارد. اگر خدمات پوست صورت با محصولات تخصصی و معروف تری انجام شود احتمالا قیمت بالاتری خواهد داشت.

فاطمه حبشی

قیمت شستشوی صورت

همانطور که در بند قبل توضیح داده شد، قیمت ارائه خدمات صورت، لایه بردار، نظافت و .... بسته به نوع محصول تمیز کننده متفاوت است. البته اگر این خدمات در سالن های زیبایی انجام شود معمولا ارزانتر است.


اگر تمیز کردن پوست خود را متوقف کنیم چه اتفاقی می افتد؟

اگر صورت خود را تمیز نکنیم و روزانه نشوییم، منافذ پوست مسدود می شود و در نتیجه آکنه های شدید ایجاد می شود. همچنین پوست به دلیل آبرسانی ناکافی بسیار قرمز، خشک و تحریک شده و در نهایت پوست کثیف، چرب و پیر می شود.





[ بازدید : 44 ]

[ سه شنبه 20 دی 1401 ] [ 8:54 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]