وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


تاثیر یک کرم پودر خوب در آرایش صورت و استفاده از کرم پودر در زیبایی آرایش صورت شما

کرم پودر یکی از مهم ترین مواد آرایشی است که بدون آن آرایش معنا ندارد. یک کرم پودر خوب می تواند شما را زیباتر نشان دهد، بنابراین هنگام انتخاب کرم پودر بهتر است رنگی را انتخاب کنید که به رنگ پوست شما نزدیک باشد.

همه ما برای زیبایی پوست صورت خود ارزش قائل هستیم اما گاهی به هر دلیلی لکه هایی روی پوست ظاهر می شود که تا درمان چاره ای جز پوشاندن آن ها نداریم و اینجاست که کرم وارد می شود، پودر به ما کمک می کند. کرم پودر یکی از مواد مهم آرایشی است که بدون آن آرایش بی معنی است. یک فونداسیون خوب می تواند شما را زیباتر نشان دهد و یک زیرسازی اشتباه نه تنها صورت را مصنوعی می کند بلکه آرایش را نیز خراب می کند. البته اگرچه هدف از استفاده از کرم پودر یا زیرسازی آرایش، تمیز کردن پوست و آماده سازی آرایش است، اما هدف از زدن کرم پودر هرگز رنگ کردن پوست نیست. به همین دلیل، هنگام انتخاب کرم پودر، بهتر است رنگی را انتخاب کنید که به رنگ پوست شما نزدیک باشد.

در خرید کرم پودر به چه نکاتی باید توجه کرد

کرم پودر برای شما مناسب است به طوری که هنگام استفاده از آن روی خط فک پایین هیچ خط آرایشی بین گردن و صورت وجود ندارد. هنگام خرید برای تست رنگ کرم پودر باید سه رنگ نزدیک به رنگ پوستتان را روی خط فک پایین خود بزنید سپس به نور طبیعی نگاه کنید تا ببینید آیا خط آرایش هنوز مشخص است یا خیر. اگر رنگ صحیح را انتخاب کرده اید، نباید خطی باقی بماند. توجه داشته باشید که اگر پوست چرب دارید، بهتر است از کرم پودر بدون روغن یا مات استفاده کنید. پوست خشک برای پودرها و کرم های مایع بهتر است.

بینی را با کرم پودر بکشید.

اگر بینی بلندی دارید باید از پایه تیره تری برای نوک بینی خود استفاده کنید، اگر بینی شما کمی خمیده و کج است از رنگ تیره تر در کناره بینی و رنگ روشن تر در مرکز بینی استفاده کنید. همچنین می‌توانید از یک پودر سبک استفاده کنید تا بینی کوتاه، چشم‌های باریک کوچک، صورت بلند و باریک، چانه عقب‌رفته، گردن باریک بلند و پوشاندن سیاهی دور چشم بزرگ‌تر به نظر برسد. علاوه بر اینها، برای واضح‌تر نشان دادن گونه‌ها، یک خط خیالی از گوشه دهان تا مرکز گوش و یک خط دیگر به صورت عمودی، از گوشه بیرونی چشم تا چانه بکشید. در مرحله بعد کانسیلر یا فونداسیون تیره را به صورت افقی بعد از خط عمودی روی این خط خیالی بزنید.

برای پنهان کردن قرمزی پوست چه باید کرد؟

معمولا پوشاندن نواحی از پوست که به دلیل آکنه یا دلایل دیگر قرمز شده اند، به خصوص با فونداسیون های کرم و کانسیلرهای معمولی کمی دشوار است. به دنبال کانسیلری با ته رنگ سبز باشید زیرا رنگ سبز برعکس قرمز در چرخه رنگ است، بنابراین می تواند قرمزی را خنثی کرده و بپوشاند.

چگونه کثیفی های بزرگ و بزرگ را بپوشانیم؟

لکه های بزرگ و متعدد به دلایل زیادی ظاهر می شوند، مثلاً به دلیل قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید یا تولید بیش از حد ملانین در پوست و یا ... آرایش کردن روی چنین پوستی اغلب بسیار دشوار است. پوست یک رنگ خواهد بود، اما اگر کرم و پولیش مناسب را انتخاب کنید، مشکلی نخواهد بود. باید از فروشنده یک اصلاح کننده رنگ بخواهید و از آن در زیر رنگ استفاده کنید تا لکه را پاک کنید. البته برخی از مارک های کانسیلر وجود دارد که می توان از آنها زیر آرایش استفاده کرد تا دیگر لک ها دیده نشوند.

حباب ها را به این صورت ببندید

فقط چند جوش روی صورت شما لازم است تا به طور کامل زیبایی شما را از بین ببرد، این لک های مزاحم نه تنها چهره شما را زشت نشان می دهند، بلکه پنهان کردن آنها نیز آسان نیست، بلکه برخی از برندها کانسیلرهای مخصوص آکنه را منتشر کرده اند که می تواند بسیار مفید باشد. البته به شما توصیه می کنیم فقط آن را بپوشانید، آکنه ظاهر نمی شود، بهتر است آن را درمان کنید، برای از بین بردن آکنه بهتر است کانسیلر و کرم پودر حاوی اسید سالیسیلیک خریداری کنید، زیرا وجود این ماده منافذ را مسدود می کند. . پوست. جلوگیری کرد.

برای طبیعی شدن کرم پودر چه کاری می توانید انجام دهید؟

کرم پودر را به آرامی با اسفنج یا انگشت روی پوست بمالید تا پوست شما درخشان و در عین حال طبیعی به نظر برسد. بهتر است هنگام استفاده از کرم پودر، دهان خود را باز نگه دارید تا ناحیه گردن در معرض دید قرار گیرد و خط فک شما از بین برود. پس از اتمام آرایش، صورت خود را به آرامی با دستمال بکشید. این کار باعث می شود پوست یکدست تر شود و در عین حال صورت شما طبیعی تر به نظر برسد.

رجوع به مقاله: https://moorashin.com/product/کرم-پودر-مات-۲۴ساعته-بورژوا-bourjois-air-mat-foundation/





[ بازدید : 100 ]

[ پنجشنبه 26 مرداد 1402 ] [ 11:40 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]