وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


رابطه جنسی یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر زوجی است که در صورت بروز مشکلات می تواند به سایر قسمت های زندگی طرفین آسیب برساند و حتی منجر به جدایی شود.

یکی از رایج ترین مشکلات جنسی که بسیاری از مردان در سراسر جهان تجربه می کنند، انزال زودرس است که اغلب بر رابطه جنسی سایه می اندازد. حدود 39 درصد از مردان ممکن است در مقطعی از زندگی خود با این مشکل مواجه شوند.

اما امروزه درمان های متعدد و متنوعی برای رفع یا کاهش شدت این مشکل وجود دارد که رایج ترین و موثرترین آنها استفاده از قرص ها و اسپری های تاخیری است.

در این مقاله در مورد انواع آن ها، موارد مصرف و عوارض و تمامی نکات مهم مربوط به قرص ها و اسپری های تاخیری صحبت خواهیم کرد. اگر قصد استفاده از این محصولات را دارید اما سوالات زیادی در مورد آن دارید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

تبلت با ماندگاری بالا

قرص های تاخیری با به تعویق انداختن زمان رضایت فرد و جلوگیری از انزال زودرس کمک زیادی به طولانی شدن و در نتیجه بهبود میل جنسی می کنند.

بیشتر قرص‌های تاخیری مهارکننده‌های بازجذب سروتونین (SSRIs) هستند. همچنین برای درمان زود انزالی از قرص ها و سایر داروها استفاده می شود. به عنوان مثال، مهارکننده های فسفودی استراز نوع 5 (PDE5)، از جمله قرص هایی مانند ویاگرا و داروهای بیهوشی رایج.

سمپاشی را متوقف کنید

اسپری تاخیری به بی حس شدن آلت تناسلی کمک می کند تا افراد بتوانند برای مدت طولانی تری رابطه جنسی داشته باشند.

به طور معمول، این اسپری ها از موادی مانند لیدوکائین یا بنزوکائین تشکیل شده اند که باعث بی حسی موضعی آلت تناسلی می شوند.

برای استفاده از اسپری تاخیری ابتدا اسپری را خوب تکان دهید تا محتویات آن به خوبی مخلوط شود. سپس نازل اسپری را نزدیک آلت تناسلی نگه دارید و سر اسپری را فشار دهید تا محتویات آن اسپری شود.

نکات مهم استفاده از سمپاشی تاخیری

هنگام استفاده از اسپری تاخیری، اگر با یک برنامه نتیجه ای مشاهده نکردید، دوباره از آن استفاده کنید.

همچنین برای اطمینان از روش و مقدار اسپری بهتر است از همان اسپری چند بار استفاده شود. زیرا این نتایج برای افراد مختلف متفاوت است.

اگر به طور تصادفی از اسپری بیش از حد استفاده کردید و آلت تناسلی شما به طور کامل از بین رفت، نترسید. 30 دقیقه صبر کنید تا به حالت عادی برگردد.

همچنین مراقب باشید پس از مصرف دارو زیاد منتظر نمانید. اگر از اسپری های متعدد استفاده می کنید، باید 10 تا 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی صبر کنید.

انواع داروهای قدیمی

در زیر به بررسی انواع قرص ها و اسپری های تاخیری موجود در بازار می پردازیم که موثرترین و پرطرفدارترین قرص های تاخیری را می توان به 2 دسته تقسیم کرد که در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

داروی مایع اورژانسی یا داروی خانگی

این قرص ها در فروشگاه های فروش قرص و اسپری، وب سایت های محصولات جنسی و سایر فروشگاه های مرتبط موجود است.

این قرص ها حاوی گیاهانی مانند علف هرز بز شاخی یا Apidium هستند و اغلب ادعا می شود که عملکرد جنسی را بهبود می بخشند.

اگرچه این قرص ها و اسپری ها ممکن است وسوسه انگیز به نظر برسند، اما همیشه به یاد داشته باشید که اکثر این ادعاها و تبلیغات صحت ندارند و هیچ مدرک علمی برای حمایت از این ادعاها وجود ندارد.

همچنین این قرص تاخیری فوری و اسپری های تاخیری مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار نگرفته اند و بهتر است زیاد به تبلیغات آن ها توجه نکنید.


در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد این قرص ها می توانید از خدمات 24 ساعته مشاوره سلامت جنسی استفاده نمایید.

قرص های نسخه ای

بسیاری از داروها و قرص های تجویزی توسط پزشکان برای درمان بی اختیاری ادرار تجویز می شوند. رایج‌ترین آنها به گروه مهارکننده‌های بازجذب سروتونین، مانند سرترالین، یا مهارکننده‌های فسفودی استر نوع 5، مانند سیلدنافیل (ویاگرا) و تادالافیل (سیالیس) تعلق دارند.

داروهای متعلق به گروه مهارکننده های بازجذب سروتونین برای درمان افسردگی و سایر بیماری های خاص توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تایید شده است. اما آنها به طور خاص برای درمان انزال زودرس تایید نشده اند.

با این حال، گاهی اوقات پزشکان در صورتی که دارو را برای یک بیماری یا بیماری مناسب بدانند، هنوز دارو را تجویز می کنند، اما FDA این استفاده را تایید نکرده است. در این موارد پزشکان قرص ها و اسپری های تاخیری را به عنوان «مصرف بدون مجوز» تجویز می کنند.

قرص های ضد بارداری چگونه کار می کنند؟

گفته می‌شود که رایج‌ترین قرص‌های تاخیری شامل دو گروه مهارکننده‌های بازجذب سروتونین و مهارکننده‌های فسفودی‌استر نوع ۵ هستند.

مکانیسم اثر مهارکننده های بازجذب سروتونین

این گروه از قرص ها برای درمان افسردگی طراحی شده اند. این مهار کننده می تواند با افزایش میزان سروتونین در مغز، سطح استرس را کاهش دهد.

در مورد درمان زود انزالی با قرص ها و اسپری های تاخیری، این گروه از داروها بسیار موثر هستند. اما مراقب باشید: این قرص ها یک عارضه جانبی اصلی و شناخته شده دارند.

برای بسیاری از افراد، این قرص های بازدارنده بازجذب سروتونین به طور قابل توجهی زمان و تلاش لازم برای رسیدن به ارگاسم را هر بار در طول هر فعالیت جنسی افزایش می دهند.

یعنی برخی از داروهای این گروه مانند سرترالین می توانند در درمان زود انزالی بسیار موثر باشند. قرص سرترالین که با نام تجاری Zeloft به فروش می رسد، یکی از قرص های تجویزی است.

مطالعات بر روی قرص سرترالین و سایر قرص ها و اکسیرهای تاخیری نشان می دهد که این قرص که روزانه و به مقدار زیاد مصرف شود، می تواند علائم زود انزالی را تسکین دهد.

نحوه عملکرد مهارکننده فسفودی استراز نوع 5

مهارکننده های فسفودیستر نوع 5، مانند سیلدنافیل (ویاگرا) و تادالافیل (سیلالیس)، در درمان اختلال نعوظ یا ED شهرت جهانی دارند. اما تحقیقات نشان داده است که این قرص ها در درمان برخی از علائم زود انزالی نیز موثر هستند.

سیلدنافیل با افزایش فشار خون در آلت تناسلی باعث اختلال نعوظ می شود. سیلدنافیل همچنین تحریک شدن برای شروع مقاربت و ماندن در همان وضعیت را برای مدت زمان مقاربت بسیار آسان می کند.

همچنین مطالعات نشان داده است که این قرص زمان برانگیختگی جنسی مردان را کاهش می دهد و به مردانی که از انزال زودرس رنج می برند کمک می کند پس از مدت کوتاهی برانگیخته شوند.

نحوه مصرف قرص های تاخیری

استفاده از انواع قرص تاخیری و اسپری تفاوت چندانی با هم ندارند و البته باید طبق دستور پزشک از این قرص ها استفاده کنید. در زیر نحوه استفاده از قرص های تاخیری رایج، یعنی سیلدنافیل، سرترالین و تادالافیل را بررسی خواهیم کرد.

نحوه مصرف سیلدنافیل

شاید در مطالب بالا متوجه شده باشید که سیلدنافیل همان ویاگرا است که در درمان انزال زودرس در سراسر جهان بسیار رایج است.

مراقب باشید این قرص را همراه غذا مصرف کنید. خوب بهتر است 1 یا 2 ساعت بعد از دادن غذا صبر کنید و بعد قرص را بخورید.

اگر نمی توانید صبر کنید، حتما یک رژیم غذایی سبک و کم چرب داشته باشید. به دلیل غذاهای چرب و نوشیدنی های الکلی، ویاگرا و برخی از انواع تأخیر به طور کلی از اثربخشی قرص ها و اسپری های ضد بارداری جلوگیری می کند.

اثر دارو حدود 11 دقیقه پس از مصرف رخ می دهد، اما معمولاً باید 1 ساعت صبر کرد تا حداکثر اثر را به دست آورد. این قرص پس از رسیدن به حداکثر اثربخشی 3 تا 5 ساعت ماندگاری دارد.

دوز طبیعی قرص ویاگرا در هر بار 50 میلی گرم است، اما در صورت بروز عوارض می توانید این مقدار را به 25 میلی گرم کاهش دهید. همچنین اگر بعد از مصرف این مقدار اثری احساس نکردید، می توانید مقدار آن را تا 100 میلی گرم افزایش دهید.

نحوه مصرف سرترالین

می توانید سرترالین را یک بار در روز با غذا یا بدون غذا مصرف کنید. همچنین به یاد داشته باشید که می توانید در هر زمانی از روز از قرص سرترالین استفاده کنید، به شرطی که زمان خاصی از روز را برای دفعات مصرف روزانه انتخاب کنید.

به طور کلی بهتر است در برخی موارد از قرص ها و اسپری های تاخیری استفاده شود. اگر در به خواب رفتن مشکل دارید، بهتر است سرترالین را صبح مصرف کنید.

دوز معمول این قرص برای بزرگسالان 50 میلی گرم در روز است، اما می توانید با دوز کمتر شروع کنید و سپس آن را به 200 گرم در روز برسانید.

اگر بیماری کبدی دارید، پزشک ممکن است دوز کمتر روزانه سرترالین را تجویز کند.

دوز مصرفی سرترالین برای کودکان 6 تا 25 میلی گرم است، اما پس از یک هفته می توان این دوز را افزایش داد.

نحوه مصرف تادالافیل

اگر 10 یا 20 گرم از این دارو مصرف می کنید. باید آن را قبل از نزدیکی مصرف کنید و روزانه و به طور منظم از آن استفاده نکنید.

هر قرص باید 30 دقیقه قبل از رابطه جنسی مصرف شود و اثرات این قرص تا 36 ساعت پس از مصرف آن باقی می ماند. مراقب باشید این دارو را بیش از یک بار در هر 24 ساعت مصرف نکنید.

اگر 2.5 تا 5 گرم از این قرص مصرف می کنید، روزی یک قرص استفاده کنید و حتما ساعت خاصی از روز را برای مصرف آن انتخاب کنید.

می توانید تادالافیل را با یا بدون غذا مصرف کنید. قرص را در دهان خود قرار داده و با کمی آب قورت دهید.

برای رسیدن به حداکثر اثر، پس از هر بار استفاده از این قرص، آب گریپ فروت ننوشید. زیرا این میوه حاوی ماده شیمیایی است که میزان تادالافیل را در خون افزایش می دهد و احتمال بروز عوارض جانبی را افزایش می دهد.

بهترین قرص های تاخیری

در این قسمت به بهترین و محبوب ترین های سال 2021 اشاره می کنیم. قرص های تاخیری

قرص Prosolution Plus

این محصول یکپارچه که در بین بهترین قرص ها و اسپری های ضد بارداری در سال 2021 در میان سایر قرص ها و اسپری های ضد بارداری در سال 2021 قرار گرفت، به مردان اجازه می دهد زمان بیشتری را با رضایت دیرهنگام خود بگذرانند و همچنین رابطه جنسی بیشتری داشته باشند. قدرت و اعتماد به نفس

تمامی مواد شیمیایی موجود در این قرص و اسپری تاخیری موجود در این محصول تست شده و ثابت شده است که به اسپرم مرد و توانایی آن در برانگیختگی قوی می‌دهد. مزایای این قرص عبارتند از:

زمان بیشتری را صرف رضایت جنسی کنید

کاهش 64 درصدی انزال زودرس را تضمین می کند

بهبود کیفیت رابطه جنسی و رابطه جنسی

گارانتی 67 روزه

قرص PrematureX

در حال حاضر هزاران مرد در سراسر جهان از این قرص برای درمان زود انزالی خود استفاده می کنند. بیشتر فرمول این قرص از ترکیبات گیاهی با کیفیتی تشکیل شده است که نتایج شگفت انگیزی را ارائه می دهد.

این داروی انقلابی کیفیت بسیار بالایی دارد و در مقایسه با قرص ها و اسپری های تاخیری موجود ارزانتر است.

همچنین، این قرص حاوی ترکیب پیچیده ای از مواد شیمیایی بسیار با کیفیت با نرخ جذب 98 درصد است و به دارو اجازه می دهد تقریباً بلافاصله اثر کند. از مزایای این قرص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای مواد طبیعی با کیفیت بهتری نسبت به انواع قرص و اسپری تاخیری موجود در بازار است

توسط هزاران مرد در سراسر جهان تایید شده است

این دارو را می توان روزانه در صورت نیاز مصرف کرد.

این برند از قرص های نعوظ در کمتر از 15 دقیقه شروع به کار می کند.

قرص VigRX

خرید اینترنتی دارو تاخیری این محصول به طولانی شدن مقاربت کمک می کند و فرمول پیچیده تری دارد که کمتر از 10 دقیقه پس از استفاده شروع به کار می کند.


همچنین از این دارو می توان به عنوان رنگ استفاده کرد، می توانید از آن به عنوان دستکش استفاده کنید و هیچ مانع فیزیکی بین شما و طرف مقابل وجود ندارد.

مزایای قرص ها و اسپری های این برند عبارتند از:

طول مدت رابطه جنسی را افزایش می دهد.

افزایش لذت جنسی

در کمتر از 10 دقیقه به سر کار بروید

توانایی جنسی خود را افزایش دهید

رایانه لوحی Max Performer

در حالی که اکثر قرص ها و اسپری های تاخیری روی درمان زود انزالی تمرکز دارند، محصول Max Performer بیشتر بر سلامت جنسی تمرکز دارد. این قرص برای بهبود سلامت آلت تناسلی، کیفیت نعوظ و میل جنسی بسیار مفید است.

مواد موجود در این قرص کاملا طبیعی و بی خطر است. این دارو میزان جریان خون در آلت تناسلی را افزایش می دهد و به مردان کمک می کند نعوظی با کیفیت و طولانی مدت داشته باشند. از دیگر مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قدرت نعوظ را افزایش می دهد

طول آلت تناسلی را افزایش دهید.

داشتن رابطه جنسی رضایت بخش برای هر دو طرف

100 روز ضمانت دارد

قرص تاخیری داپوکستین

قرص های طولانی رهش داپوکستین در دسته قرص های بازدارنده بازجذب سروتونین قرار می گیرند و به طور خاص برای درمان انزال زودرس طراحی شده اند.

این دارو را 1 تا 3 ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف کنید و از فواید آن بهره مند شوید.

مردان بین 18 تا 64 سال می توانند از این قرص برای درمان زود انزالی استفاده کنند. لطفا توجه داشته باشید که این قرص ها برای درمان اختلال نعوظ مانند انواع دیگر قرص ها و تمام داروهای تاخیری که برای درمان انزال زودرس استفاده می شوند استفاده نمی شود.

بر خلاف انواع دیگر قرص ها و مهارکننده های تاخیری بازجذب سروتونین خانواده، مصرف این قرص همراه با الکل محدودیتی ندارد، اما به دلیل عوارض جانبی این قرص، مصرف الکل همراه با آن توصیه نمی شود. همچنین مصرف این دارو برای خانم ها توصیه نمی شود.

نحوه مصرف قرص داپوکستین

دوز شروع این دارو 30 میلی گرم است. همچنین توجه داشته باشید که مصرف روزانه این قرص به هیچ وجه توصیه نمی شود. زیرا عوارض جانبی منفی را تجربه خواهید کرد. بنابراین قبل از رابطه جنسی استفاده کنید.

عوارض جانبی داپوکستین

این قرص معمولاً هیچ عارضه جانبی خاصی ندارد، اما در صورت مشاهده هر یک از موارد زیر، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید. اگر به پزشک دسترسی ندارید، مشاوران سلامت جنسی 24 ساعته در دسترس هستند.

سردرگمی و سردرگمی

سردرد

سرگیجه

تعرق مفرط

عصبانیت بی دلیل

اسهال

بیخوابی

تاری دید

دهان خشک

تداخلات دارویی داپوکستین

این دارو در بدن هر فرد متفاوت عمل می کند. بنابراین این دارو را بدون تجویز پزشک به دیگران توصیه نکنید.

به طور کلی، قرص داپوکستین با:

سایر داروهای رایج برای درمان انزال خودکار مانند سیلدنافیل، تادالافیل و غیره.

داروهای دیگر از گروه مهارکننده های بازجذب سروتونین

داروهای خاص برای درمان میگرن

مهارکننده های مونوآمین اکسیداز

ضد فشار خون

آنتی بیوتیک ها

ضد چندین دارو

داروهای ضد انعقاد

ترامادول

موارد منع مصرف قرص داپوکستین

قبل از هر چیز، به یاد داشته باشید که اگر عوارض جانبی این دارو را تجربه کردید، مصرف این دارو را متوقف کنید و با پزشک خود مشورت کنید.

همچنین در صورت داشتن علائم زیر از مصرف داپوکستین خودداری کنید:

حمله قلبی

اختلال دوقطبی

بیماری های کلیوی

بیماری کبد

سابقه افسردگی

صرع

عوارض جانبی قرص های تاخیری

هنگام استفاده از قرص وایمکس اصل و اسپری های تاخیری باید به تغییرات جدید در بدن خود توجه کنید و از پزشک خود بپرسید که آیا طولانی مدت هستند یا خیر.


در این بخش، شایع‌ترین عوارض جانبی قرص‌های تاخیری را از هر دو خانواده مهارکننده‌های PDE نوع 5 و SSRI شرح می‌دهیم.

مروری بر خانواده مهارکننده های PDE نوع 5:

سردرد

کسوف

گرفتگی بینی

سوء هاضمه

تغییرات در بینایی

درد عضلانی

توجه داشته باشید که عوارض جانبی تغییرات بینایی با ویاگرا سه برابر بیشتر از سیالیس است. حدود 3 درصد از افرادی که قرص ویاگرا مصرف می کنند و آن را دود می کنند برای چند ساعت آبی به نظر می رسند.

عوارض جانبی رایج خانواده SSRI عبارتند از:

لرزش دست یا اضطراب

احساس بدی نسبت به خودت

سوء هاضمه

از دست دادن اشتها و کاهش وزن

اسهال

دید خاکستری

دهان خشک

تعرق مفرط

مشکل در رسیدن به ارگاسم در حین مقاربت یا خودارضایی

اختلال نعوظ در مردان

در حالی که این عوارض جانبی در طول زمان ایجاد می شوند، برخی از آنها دائمی هستند، مانند مشکلات جنسی.





[ بازدید : 512 ]

[ يکشنبه 1 بهمن 1402 ] [ 8:44 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]