وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


روبیکا یکی از اپلیکیشن های چند منظوره است که می تواند نیاز کاربران گوشی های هوشمند را به نصب اپلیکیشن های مختلف برطرف کند، با روبیکا می توانید وارد دنیای فیلم ها، سریال ها و برنامه های مورد علاقه خود در تمامی دستگاه های موبایل دیجیتال شوید. ، وب و ...

مکعب روبیک چیست؟

روبیکا یکی از اپلیکیشن‌های جهانی است که می‌تواند نیاز کاربران هوشمند را به نصب اپلیکیشن‌های مختلف برطرف کند و می‌تواند اپلیکیشن‌های بسیاری از اپلیکیشن‌های مختلف را در خود جای دهد. یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن سادگی و روان بودن آن است. دانلود روبیکا با لینک مستقیمپس از نصب این برنامه و ثبت نام، بلافاصله به قسمت ویژگی های برنامه هدایت می شوید و امکان دسترسی به اکثر ویژگی های روبیکا را در صفحه اول برنامه خواهید داشت.


با نصب برنامه روبیکا، کاربران می توانند از امکاناتی مانند تماشای فیلم و سریال با اینترنت رایگان مانند اپلیکیشن فیلمو، تماشای شبکه های تلویزیونی و رادیویی با اینترنت رایگان مانند آنچه در اپلیکیشن لنز ایرانسل دیدیم، پرداخت قبض و خرید آنلاین، گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرند. و خدمات دیگری که بعداً در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. همه این ویژگی‌ها فقط در یک برنامه قرار دارند و این ویژگی به شما امکان می‌دهد از نصب چندین برنامه اجتناب کنید. با اپ ناب همراه باشید.


آیا استفاده از خدمات روبیکا قیمتی دارد؟

خیر، همه خدمات در حال حاضر رایگان هستند، زیرا روبیکا قصد دارد بهترین خدمات را با کمترین هزینه به همه نوع مخاطبان ارائه دهد. اگر خدماتی که نیاز به پرداخت از طرف شما دارند به روبیکا اضافه شود، از طریق اپلیکیشن به شما اطلاع داده می شود و با آگاهی و رضایت از این سرویس استفاده می کنید.

آیا استفاده از سرویس روبیک هزینه اینترنت دارد؟

اگر از اپراتور همراه اول و ایرانسل برای دریافت اپلیکیشن روبیک استفاده می کنید، تمام استفاده شما رایگان است و از اعتبار شما کسر نمی شود.

معمای روبیک

پخش انواع فیلم و سریال (مگا ویدیو)

این نرم افزار امکان دسترسی به اکثر فیلم ها و سریال های ایرانی و جهانی را فراهم می کند. در این قسمت از روبیکا از نرم افزارها و خدماتی مانند فیلمو، آیو، فیلم نت، تی وی نت، فن آوا، سیما همور، آکواریوم و اپیدو استفاده می شود.

با روبیکا می‌توانید به دنیای فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های موردعلاقه خود در تمامی تلفن‌های همراه دیجیتال، وب و تلویزیون‌های هوشمند دسترسی داشته باشید.

خدمات پرداخت آنلاین (Mega Pay)

افرادی که این اپلیکیشن را ایجاد کرده اند می گویند که امکان ایجاد درگاه پرداخت برای فروشندگان کالا و خدمات وجود دارد که فرصت کسب درآمد را برای آنها در ارتباط در اپلیکیشن و همچنین پرداخت قبوض، کیف پول، حساب کاربری تسهیل می کند. مدیریت، خرید بازپرداخت شرکت های مختلف در این منطقه با وجود جست و جو در این منطقه، چیزی جز پرداخت وجه خرید مشاهده نکردیم.

سرویس پرداخت روبیکا به شما امکان می دهد کیف پول بسازید، قبوض بپردازید، شارژ بخرید و سایر خدمات ارزش افزوده مانند مدیریت حساب شخصی، پرداخت دنگی و غیره. همچنین فروشندگان کالا و خدمات می توانند با استفاده از درگاه های پرداخت لینک ارائه شده توسط این سرویس، پرداخت درون برنامه ای آسان و مطمئن را به مشتریان خود ارائه دهند.

تعامل با برنامه های مختلف (صفحه نمایش Mega 2)

این بخش محیطی مشابه اینستاگرام را ادغام می‌کند که در آن می‌توانید با هنرمندان و بازیگران برنامه‌های تلویزیونی ارتباط برقرار کنید و نظر یا لایک بگذارید. به گفته سازندگان روبیکا، این صفحات توسط خود هنرمندان و بازیگران مدیریت می شود.

پخش آنلاین موسیقی (مگا موزیک)

انواع موسیقی در دسته بندی های مختلف مانند پاپ، سنتی، راک، تلفیقی پخش می شود و با وارد شدن به این دسته ها می توانید خوانندگان و موسیقی را از لیست ارائه شده انتخاب کرده و به موسیقی انتخابی خود گوش دهید.

حوزه آموزشی (مگا لرن)

می توان گفت یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن قسمت آموزش است که به کاربران امکان استفاده از فیلم های آموزشی فرانسوی را می دهد. با این حال، محتوایی برای میزبانی گروه‌های آنلاین، انتشار مستقیم و مستقیم گروه‌های آموزشی و سایر روش‌های آموزشی که قبلاً در این بخش ذکر شد وجود ندارد.

آموزش الکترونیکی، دسترسی به طیف وسیعی از منابع و محتواهای آموزشی، دسترسی به کلاس های آنلاین و دسترسی به پخش مستقیم و زنده و دسترسی به دوره های گسترده آنلاین باز (MOOC) همه در سرویس جهان آموزش روبیکا گنجانده شده است.

شبکه بهداشت و درمان (مگا سلامت)

در این بخش می توانید پرونده های سلامت را در دسته های مختلف با توجه به نیاز خود مرور کنید

پخش همزمان برنامه های تلویزیونی (مگا تی وی)

همچنین می توانید برنامه های پخش همزمان و تماشای برنامه های زنده را در هر زمانی از شبانه روز تماشا کنید.

سرویس پرداخت روبیکا به شما امکان ایجاد کیف پول، پرداخت قبوض، خرید شارژ، مدیریت حساب شخصی، پرداخت دنگی و غیره و سایر خدمات مالی با ارزش افزوده را می دهد.

علاوه بر این، فروشندگان محصولات و خدمات می توانند با استفاده از درگاه لینک پرداخت ارائه شده توسط این سرویس، پرداخت های درون برنامه ای آسان و مطمئن را برای مشتریان خود فراهم کنند.





[ بازدید : 30 ]

[ يکشنبه 12 فروردين 1403 ] [ 17:04 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]