وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


مقدمه ای بر کربومر

اکنون اکثر مردم می توانند در طول روز با کربومر سروکار داشته باشند یا می توانید از محصولات مختلف در طول روز استفاده کنید و هیچ یک از مواد حاوی کربومر نباشد. بنابراین، در این مقاله و پس از مطالعه، اطلاعات بیشتری در مورد کربومر خواهید داشت و به کجا می توان از آن استفاده کرد یا از آن استفاده نکرد؟

برخلاف مواد فعالی که ارزش مبتنی بر نتایج را برای محصول شما فراهم می‌کنند، کربومرها مواد غیرفعالی هستند که به عملکرد این مواد فعال کمک می‌کنند.

به خودی خود، پودری سفید و کرکی است، اما اغلب به عنوان ژل در طیف گسترده ای از لوازم آرایشی و محصولات مراقبت شخصی که برای پوست، مو، ناخن و محصولات زیبایی و همچنین مواد دندانی فرموله شده اند، استفاده می شود.

این محصول معمولا با نام های Carbomer 934، Carbomer 941، Carbomer 910، Carbomer 940-980 و Carboxyvinyl Polymer شناخته می شود.

کاربومر و فواید آن

در حالی که این ماده به تنهایی شرایط پوستی را بهبود نمی بخشد یا مشکل یا نگرانی موجود را درمان نمی کند، زمانی که در محصولات خاصی گنجانده شود مزایایی را ارائه می دهد. عمومی:

ضخیم شدن یا حتی قوام محصول: کربومرها عوامل غلیظ کننده ای هستند که به کنترل قوام یا ویسکوزیته و جریان بسیاری از محصولات آرایشی کمک می کنند.

جداسازی و تعلیق جامدات نامحلول از مایع: به جداسازی و تعلیق جامدات نامحلول از مایع کمک می کنند و از جدا شدن قسمت های روغنی و مایع محلول جلوگیری می کنند. این ویژگی مفید به این دلیل است که مرطوب کننده های رقیق تر مانند امولسیون عمل می کنند.

بافت غذا را بهبود می بخشد: کربومرها می توانند تا 1000 برابر حجم اولیه خود در آب افزایش دهند. آنها به راحتی آب را جذب و در خود نگه می دارند و هنگامی که در آب معلق هستند خاصیت ارتجاعی بالایی دارند. وقتی کربومرها را به چیزهایی مانند شامپو، نرم کننده، کرم و لوسیون اضافه می کنید، فرمول آن غنی تر، نرم تر و خامه تر به نظر می رسد.

موارد منع مصرف و عوارض مصرف کربومر

بر اساس گزارش کارگروه محیط زیست، کربومر یک ماده بسیار ایمن در نظر گرفته می شود. این ماده سرطان زا محسوب نمی شود و با مسمومیت رشدی یا تولید مثلی همراه نیست.

علاوه بر این، ثابت نشده است که آنها سیستم ایمنی را مختل می کنند یا باعث واکنش های آلرژیک می شوند. با مرور مطالعات حاد دهان و پوست؛ این به دلیل حساسیت کم به نور است. تحریک و حساسیت پوست تا 100٪ تعیین شد.

بنابراین، اگر از محصولی استفاده می‌کنید که حاوی این ماده است و واکنش منفی یا آلرژیک نشان می‌دهد، می‌توان تصور کرد که عامل دیگری عامل آن است.

کاربومر و فواید آن

استفاده از کربومر

از آنجایی که کربومرها ترکیباتی هستند که به محصولات بی شماری اجازه می دهند بهترین عملکرد را داشته باشند، هیچ دستورالعملی برای استفاده از آنها برای SPF یا اسید گلیکولیک وجود ندارد.

واسجوکوویچ گفت: "آنها جهانی هستند و می توانند در هر زمان استفاده شوند." یکی از پرکاربردترین پلیمرها در صنعت، آرایشی و بهداشتی، دارویی و حتی محصولات غذایی است... به نظر یک ماده خنثی است که با همه چیز به خوبی کار می کند. اگر از محصولی مبتنی بر این ماده استفاده می‌کنید، دستورالعمل‌های محصول را به دقت دنبال کنید و در صورت بروز واکنش‌های نامطلوب مانند راش یا سوزش، مصرف را کاهش دهید یا قطع کنید.

ادامه نوشته: https://exirchemi.com/





[ بازدید : 155 ]

[ پنجشنبه 19 مرداد 1402 ] [ 11:55 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]