وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


ورق فولادی مهفا از آن دسته محصولاتی است که در سطوح مختلف و خاص تولید می شود. یکی از این سطوح خاص ورق فولادی تزیینی است که در این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

فولاد به دلیل وجود عناصری مانند نیکل و کروم در ترکیب شیمیایی آن خاصیت ضد خوردگی دارد. این نسخه با ظاهر زیبای خود در کاربردهای زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و در بسیاری از موارد به عنوان اولین انتخاب طراحان و سازندگان انتخاب می شود.

انواع ورق های فولادی تزئینی

ورق های فولادی دکوراتیو در انواع گریدها، طرح ها و رنگ ها تولید می شوند که عبارتند از:

ورق استیل آینه طلایی

ورق فلزی آینه نقره ای

ورق فولادی صیقلی نقره ای

ورق فلزی طرحدار طلا

ورق استیل با طرح نقره

ورق فولادی آینه دودی

علاوه بر ورق فولادی آینه مس. .

صفحات استیل دکوراتیو معمولا در گریدهای 304 و 430 تولید می شوند. این گریدها از پرکاربردترین انواع صفحات فولادی تزئینی هستند.

ویژگی های ورق های فولادی تزئینی

همانطور که قبلا ذکر شد ورق فلزی دکوراتیو به دلیل وجود نیکل و کروم در ترکیب شیمیایی خود در برابر خوردگی و اکسیداسیون مقاوم بوده و علاوه بر آن به دلیل ظاهر فوق العاده ای که دارد در مصارف فراوان مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده شده است. تمامی این ویژگی ها علاوه بر عمر طولانی، دوام و نیاز کم به نگهداری، محبوبیت آن را بیش از پیش افزایش داده است.

دستگاه های بی سیم

همانطور که از نام این آلیاژ پیداست ورق های فولادی تزئینی عمدتاً در محوطه های تزئینی و تزئینی استفاده می شود. دکوراسیون ساختمان ها، بانک ها، ایستگاه های مترو، میادین و مراکز خرید. . . این یکی از رایج ترین کاربردهای صفحات فولادی تزئینی است. لازم به ذکر است که از این نوع ورق فلزی در تولید مبلمان لوکس نیز استفاده می شود.

قیمت روکش تزئینی

قیمت ورق فولادی تزئینی بسته به عیار آلیاژ و فرآیندهای انجام شده روی سطح متفاوت است. به عنوان مثال ورق فولادی دکوراتیو 304 از ورق فولادی تزئینی 430 گرانتر است زیرا ترکیب شیمیایی ورق فولادی 304 دارای 8 تا 10 درصد عنصر گرانبها نیکل است که یکی از دلایل قیمت بالاتر است. این آلیاژ در مقایسه با ورق این فولاد 430 (بدون نیکل) است.

توضیحات ورق فولادی تزئینی

ورق استیل دکوراتیو به تنهایی یکی از محبوب ترین آلیاژهای امروزی در جهان است. حال با استفاده از یک سطح دکوراتیو بر روی آن ترکیب زیبایی به نام ورق استیل دکوراتیو ایجاد می شود که کاربردهای بی شماری در زمینه دکوراسیون و دکوراسیون دارد و بدون شک انتخاب اول طراحان و سازندگان در انتخاب آن می باشد. مواد. است





[ بازدید : 172 ]

[ سه شنبه 2 آبان 1402 ] [ 10:29 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]