وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


دستبندها به عنوان یک اکسسوری مجلل و ارزشمند، معمولا توجه خانم های شیک پوش و شیک پوش را بیشتر از گردنبند و گوشواره طلا به خود جلب می کنند. اکثر خانم ها حتی اگر علاقه زیادی به زیورآلات نداشته باشند، باز هم یک یا چند دستبند برای زیباتر شدن ظاهر خود در دست دارند. به علاوه تنوع بسیار زیاد این مدل زیورآلات به راحتی با هر سلیقه ای مطابقت دارد و تمامی نیازها را برطرف می کند. یکی از بزرگترین مزایای خرید دستبند طلا، سرمایه گذاری آن است. به این معنی که پس از خرید این کالا، نه تنها می توانید از آن به عنوان اکسسوری برای استایل خود استفاده کنید، بلکه در صورت نیاز به پول، آن را نیز بفروشید. در نتیجه این ویژگی های مثبت دستبند طلا طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کرده است و روزانه مقدار قابل توجهی از این اکسسوری توسط طلافروشان خرید و فروش می شود. از این رو در ادامه این مقاله به دنیای شگفت انگیز دستبندها می پردازیم و نکاتی را که در هنگام خرید النگو طلا باید به آن ها توجه کنیم را بررسی خواهیم کرد.

به پوست خود فکر کنید!

یکی دیگر از اصول کلیدی در راهنمای خرید دستبند طلا این است که باید به رنگ پوست خود توجه کنید. رنگ پوست تاثیر مستقیمی بر زیبایی اکسسوری های مورد استفاده دارد. به عنوان مثال زیورآلات رزگلد و طلای زرد برای افرادی که پوست گرم دارند مناسب تر است. زیرا باعث تناسب رنگ بین پوست و اکسسوری ها می شود و زیبایی خاصی را به نمایش می گذارد.

یا کسانی که پوست گرم و سرد دارند برای کسب درآمد از طلا استفاده کنند. از طرفی افرادی که رنگ پوست خنثی دارند دست در انتخاب خود دارند و می توانند هر نوع طلایی را در هر رنگی انتخاب کنند.

انتخاب اندازه مناسب دستبند طلا با توجه به اندازه مچ دست

در این قسمت از راهنمای خرید دستبند طلا به بررسی سوال دیگری می پردازیم که در خرید اینترنتی یا حضوری دستبند طلا باید به آن توجه کنید. هنگام خرید دستبند و حتی لوازم جانبی دیگر مانند انگشتر، دستبند و غیره، ابتدا باید اندازه عضو مناسب را تعیین کنید. برای این منظور معمولا در فروشگاه های جواهر فروشی آنلاین; یک نمودار اندازه وجود دارد که می توانید از آن برای محاسبه سایز مچ دست خود استفاده کنید و اکسسوری زیبایی متناسب با سایز مچ خود انتخاب کنید. همچنین نکته کاربردی دیگر در مورد سایز دستبندی که قصد خرید آن را دارید این است که باید دستبندی متناسب با مدل مچ دست خود بخرید. به عبارت دیگر، مثلاً افرادی که مچ چاق و نسبتا بزرگی دارند باید از دستبندهای پهن و ضخیم استفاده کنند، در حالی که مچ های نازک در انتخاب آزادتر هستند و فرقی نمی کند کدام دستبند را انتخاب کنند، پهن یا باریک.

النگو طلای خشک بخریم یا فنری؟

سوال مهم دیگری که در خرید دستبند طلا باید به آن توجه کرد این است که دستبند خشک بهتر است یا دستبند فنری؟ در پاسخ باید بگوییم که دستبندهای فنری به طور طبیعی نسبت به مدل های خشک انعطاف پذیرتر هستند و زمانی که به آنها فشار وارد می شود مانند فنر خم و راست می شوند. این مدل به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد، احتمال شکستگی کمتری دارد و برای استفاده منظم و روزانه گزینه ایده آلی محسوب می شود. بر خلاف دستبندهای خشک، شکلی کلاسیک دارند و انعطاف ناپذیر هستند، بنابراین می توانند در اثر ضربه ترک بخورند یا بشکنند. بنابراین اکثر خریداران دستبندهای بهاری را به کلاسیک ترجیح می دهند.

از وزن دستبند غافل نشوید.

علاوه بر اینکه وزن دستبند بر قیمت نهایی کار تاثیر می گذارد، در راحتی دست نیز نقش بسزایی دارد. اکثر افرادی که برای استفاده روزمره دستبند می خرند، عمدتاً به دنبال مدل های شیک و سبک هستند تا علاوه بر قیمت بهتر، وزن زیادی روی دست ایجاد نکنند و مچ را خسته نکنند. از این رو می توانیم در این قسمت از راهنمای خرید دستبند طلا به شما توصیه هایی داشته باشیم: اگر این اکسسوری را برای استفاده روزانه خریداری می کنید، از انتخاب مدل های نسبتا سنگین خودداری کنید.

چه الگوی دستبند زیبایی

انتخاب طرح مناسب مهمترین دغدغه افراد در هنگام خرید دستبند طلا از کادوساز است. بسیاری از افراد در این مرحله شک دارند و نمی دانند کدام مدل را انتخاب کنند (مخصوصاً اگر قصد خرید اینترنتی طلا را داشته باشند). زیرا آنها نمی توانند آن را از نزدیک بررسی کنند. اما به شما این اطمینان را می دهیم که اگر مدل های مختلف این اکسسوری را بشناسید، بدون شک انتخاب راحت تری خواهد داشت. از این رو در قسمت اول راهنمای خرید دستبند طلا تصمیم گرفتیم تا شما را با انواع دستبند زنانه و دخترانه آشنا کنیم.

مدل ساده دستبند طلا

ساده ترین نوع این اکسسوری آستین حلقه ای است که نسبت به مدل های دیگر باریکتر است. به غیر از برخی کنده کاری های ساده، در برخی مدل ها همان کنده کاری ها دیده نمی شود. این مدل دور تا دور بسته است و قفل و سوراخ ندارد. بنابراین تنها راه استفاده از آن بریدن دستبند روی انگشت و مچ دست است. معمولا این دستبندها به دلیل نازک بودن و ظرافت به تعداد زیاد خریداری می شوند. این انگشتر سبک و ساده است، بنابراین بهترین انتخاب برای خانم های شاغل روزمره خواهد بود. به دلیل سادگی، مراسم عروسی، نامزدی ها آنها در مناسبت های مختلف مانند تولد و مراسم رسمی استفاده می شوند. این دستبند برای تمامی سنین مناسب است و محدودیت خاصی ندارد. پس اگر به دنبال دستبندی ساده و در عین حال زیبا هستید. توصیه ما یک دستبند ساده خواهد بود.

طرح دستبند نخ طلا

زنجیر سیم طلایی به عنوان زنجیره سیمی نیز شناخته می شود. درست مانند مدل ساده ای که در گذشته معرفی کرده بودیم، فوق العاده نازک و باریک است. این باغ ها نسبت به مدل ساده، طرح و رنگ بیشتری دارند. برای انواع رویدادهای دوستانه و حتی مناسبت های رسمی؛ یک گزینه عالی برای تکمیل سبک. این محصول با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد یک ایده هدیه بسیار کاربردی برای روز مادر و روز ولنتاین خواهد بود.

مدل دستبند طلا

به دلیل ارتباط بین النگو و دستبند، دستبند طلا نوعی مدل یکپارچه و در عین حال النگو است. گیره و گیره هم داره. بپرس: دستبند بخرم یا دستبند؟! و بین این دو گزینه باید بگوییم که می توانید دستبند بخرید; با دو تیر و یک دستبند هماهنگ زیبا می توانید یک النگو نیز داشته باشید. علاوه بر این، اکثر دستبندها بسته و متصل نیستند و به عنوان دستبند باز شناخته می شوند. این مدل ها بسیار انعطاف پذیر هستند و استفاده از آنها آسان است. علاوه بر این، دستبندها در اندازه های کوچک و پهن به فروش می رسند و برای هر مناسبتی قابل استفاده هستند.

یک آینه طلایی

دستبند آینه طلا شبیه مدل معمولی است و تنها تفاوت آن در عرض این اکسسوری است. یکی از بارزترین ویژگی های النگوهای طلای آینه ای براق و درخشندگی آنهاست و تصویر اطراف را مانند آینه منعکس می کند. این دستبند زیبا طرحی ایده آل برای مناسبت های خاص است و به استایل خانه جذابیت می بخشد. مدل مذکور به صورت تکی و چندتایی به فروش می رسد و شما می توانید بسته به نیاز و سلیقه خود به تعداد دلخواه خریداری نمایید.

دستبند حصیری طلا

در این بخش از راهنمای خرید دستبند طلا، قصد داریم تعدادی از بهترین طرح های ظاهر و شیک را به شما نشان دهیم. این محصول دستبند حصیری نام دارد و یکی از محبوب ترین طرح های یک تکه به حساب می آید. برای آن دسته از عاشقانی که همیشه در این فکر هستند که آیا دستبند یا دستبند تکی مناسب است؟! باید بگوییم که پاسخ به این سوال بسته به مدل و مدلی که مد نظر شماست متفاوت خواهد بود. اما در هر صورت نظر ما این است که چمن طلایی یک دستبند به دلیل زیبایی و زیبایی خاصی که دارد می تواند به عنوان یک افزودنی ارزشمند در تمامی اتفاقات عادی و غیرعادی مورد استفاده قرار گیرد و جلوه ای منحصر به فرد به ظاهر شما ببخشد. همچنین ناگفته نماند که دستبندهای حصیری طلا در بین بانوان اصیل ایرانی بسیار محبوب است و اغلب این طرح را بر سایر دستبندها ترجیح می دهند.





[ بازدید : 25 ]

[ دوشنبه 28 اسفند 1402 ] [ 11:11 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]