وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


برای اینکه یک کسب و کار پیشرفت کند، باید روی محصول خود سرمایه گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از بهترین راه ها برای تبدیل شدن به یک کسب و کار داشتن یک وب سایت و فعال بودن آنلاین است.

برای ایجاد وب سایت عالی باید کاری انجام می شد. اولین کاری که در این زمینه باید انجام دهید این است که یک نام اینترنتی خوب و جذاب انتخاب کنید و همچنین مطمئن شوید که سیگنال اینترنتی انتخابی برای کسب و کار شما مناسب است. باید درست نوشته و خوانا باشد. و نباید از کلمات ناآشنا استفاده کرد

اکنون که وب سایت خود را خریداری کرده اید، زمان انجام کارهای بزرگ فرا رسیده است. در این مقاله به 10 مورد بسیار مهم اشاره کرده ایم. نکاتی که اگر هنگام طراحی وب سایت خود از آنها پیروی کنید، می توانید اطمینان حاصل کنید که سایت شما مورد علاقه مخاطبان قرار می گیرد و چند قدم به موفقیت نزدیک می شوید.

1. یک نقشه منطقی اولیه داشته باشید

البته وب سایت باید ظاهر خوبی داشته باشد. اما مهمتر از همه، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید با وب سایت خود کار کنید، قبل از اینکه سرور خود را انتخاب کنید یا کد HTML بنویسید، باید در مورد طرح بندی تصمیم بگیرید و نقشه هایی که سایت شما از آنها استفاده خواهد کرد، انجام دهید. شما یکی دارید؟ نظر؟ تجربه کاربری هم برای وب سایت و هم برای موتورهای جستجو مهم است. زیرا گوگل علاوه بر محتوای رتبه بندی به ساختار سایت نیز نگاه می کند.

بنابراین باید یک طرح مناسب و منطقی که بصری و قابل مشاهده باشد انتخاب کنید. به این ترتیب، بازدیدکنندگان سایت شما به راحتی می توانند با آن تعامل داشته باشند، منطق سایت شما را درک کنند و در رتبه بندی گوگل بالا بروند.

2. انتشار اطلاعات دقیق و مرتبط با تجارت

طراح جاش فرانکل گفت: "بزرگترین شکست مردم تلاش برای ساختن وب سایتی است که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند." به عنوان مثال: به یک رستوران نگاه کنید، فرانکل می‌گوید: «همه به موسیقی، دکور و تنوع غذا علاقه‌مند هستند، اما اصول اولیه مانند منوها، اطلاعات تماس و مسیرها را نادیده می‌گیرند.»

همه می دانیم که یک رستوران برای موفقیت باید منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی میهمانان خود را از غذاهای رستوران مطلع کند. در هر کسب و کاری که هستید، این برای شما مهم است. این بدان معناست که شما باید اطلاعات کاملی در مورد کسب و کار خود در یک مکان داشته باشید که بتوانید از آنها برای اطلاع رسانی به مشتریان و مخاطبان خود در مورد نوع کاری که انجام می دهید استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر تجارت شما فروش محصولات است، مهم است که از همه محصولات خود تصاویر کافی و با کیفیت بگیرید. همچنین، اگر در صنعتی کار می کنید که خدمات خاصی را به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: خدمات پذیرایی عروسی، مهم است که تمام کارهایی که در وب سایت شما انجام شده است را با جزئیات بیان کنید. .

به عنوان مثال، صاحب سالن زیبایی می تواند نظرات و توصیه های مشتریان خود را در وب سایت خود به نمایش بگذارد، زیرا مخاطبان سالن دوست دارند اطلاعات کافی در مورد کیفیت سالن داشته باشند تا بتوانند تصمیمات بهتری بگیرند. بنابراین می توانید با قرار دادن نظرات مخاطبان در وب سایت اعتماد مشتریان خود را جلب کنید. سایت خود را با توجه به نیازها و علایق مخاطبان خود سفارشی کنید تا همیشه مخاطبانی خاص داشته باشید.

یک نکته مفید برای وب سایت شما این است که قبل از طراحی وب سایت خود، وب سایت رقیب خود را بررسی کنید. به عنوان مثال، اگر شما در زمینه تولید و فروش پوشاک هستید، باید بهترین رقیب خود را در زمینه کسب و کار خود و در وب سایت خود پیدا کنید. همچنین دلایل موفقیت آنها را بررسی کنید و ببینید، ببینید از چه سبک محتوایی در وب سایت خود استفاده کرده اند که برای مخاطبان خود جذابیت دارد.

واربی ​​پارکر می گوید: کوتاه نباشید، گاهی یک یا دو جمله می تواند بسیار قدرتمند باشد. بسته به نوع کسب و کارتان، ثبت اطلاعات مهم در وب سایت شما را در کارتان قوی و قدرتمند می کند.


3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

البته نگه داشتن اطلاعات تماس در سایت یکی از مهمترین کارهاست، بنابراین باید صفحه مخصوص به خود را داشته باشد. میلز می گوید: "چند بار به وب سایت یک شرکت مراجعه کرده اید و با خود می گویید که ارتباط با آن شرکت چقدر سخت بوده است؟" به همین دلیل، او می گوید که شما باید صفحه ای در وب سایت خود اختصاص داده شده به اطلاعات تماس داشته باشید و تمام اطلاعات را در آن صفحه قرار دهید، مانند آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه در صورت لزوم، فرم تماس و لینک های رسانه های اجتماعی. کسب و کار. partition.ver تا افراد بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از عدم امکان تماس با یک شرکت نیست. زیرا هدف همه شرکت ها در توسعه وب سایت بهبود تعامل با مشتریان خود است.

اگر می خواهید اطلاعات تماس، آدرس ایمیل و شبکه های اجتماعی خود را در سایت قرار دهید، آن را به صورت تصویر در سایت قرار ندهید، باید قابل کلیک باشد تا بیننده به راحتی بر روی آیکون شبکه اجتماعی کلیک کند. وارد سایت شوید. مرتبط باشید و کارهایی را که باید انجام دهید انجام دهید.

امروزه تمامی گوشی های هوشمند این امکان را دارند که بر روی لینک تماس کلیک کرده و با کلیک بر روی شماره تماس مستقیم برقرار کنند. همچنین می توانید از اپلیکیشن گوگل استفاده کنید و آدرس جیمیل مورد نظر را وارد کنید تا کاربران با کلیک بر روی ایمیل مستقیما به صفحه اعلان مراجعه کنند. آدرس پستی.

4. رابط کاربری ساده و جذاب

نقشه بدون اختصار بی فایده است و سایت بدون استراتژی مشخص بی معنی و بی فایده است.

مطمئن شوید که از نام های مناسب و منطقی برای صفحات مختلف سایت خود استفاده می کنید. به عنوان مثال: صفحه تماس با ما یا تماس با ما (اطلاعات تماس وجود دارد)، صفحه درباره ما (اطلاعاتی در مورد سابقه شرکت شما وجود دارد) و…

هنگام توسعه استراتژی وب سایت خود، باید دعوت به اقدام را در نظر بگیرید. این به این معنی است که آنچه مردم دوست دارند در وب سایت شما ببینند، می توانند به راحتی به هر صفحه ای در وب سایت شما حرکت کنند، سفارش دهند و به راحتی با مجموعه شما تعامل داشته باشند. به وب سایت خود دسترسی داشته باشید، به ایمیل خود دسترسی داشته باشید، خدمات خود را مشاهده کنید، محصولات خود را مشاهده کنید و...

شما باید اهداف خود را در سایت خود به وضوح بیان کنید. فرانکل می گوید: خود را به جای مخاطب و مشتری خود قرار دهید. وقتی از سایت شما بازدید می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آنها چیست؟ به اهداف مشتری بالقوه خود فکر کنید.

به خصوص زمانی که تصمیم دارید در وب سایت خود فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن توجه زیادی داشته باشید، زیرا وب سایتی که فروش آنلاین دارد باید تمامی ابزارها و اطلاعات لازم را در اختیار مشتری آنلاین قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و به وب سایت شما اعتماد کنند.

5. امنیت سایت

باید به امنیت وب سایت خود توجه ویژه ای داشته باشید، اگر فروش اینترنتی دارید سعی کنید با گواهی ssl از وب سایت خود محافظت کنید. SSL ارتباطات بین شما و مشتریانتان را رمزگذاری می کند تا ترس از ثبت داده ها را برای شما و مخاطبان از بین ببرد. سرقت هویت در اینترنت رایج است، بنابراین باید امنیت وب سایت خود را جدی بگیرید.

6. لینک های شبکه های اجتماعی را در سایت قرار دهید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و غیره. این یک شبکه اجتماعی است که امروزه اکثر مردم از آن استقبال می کنند.

امروزه شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارد که برای رشد و توسعه کسب و کار خود باید به آنها ملحق شوید و اطلاعات آنها را در سایت خود قرار دهید. این کار در سئوی وب سایت شما نیز بسیار موثر است. فعال بودن در شبکه‌های اجتماعی و نمایش لینک‌های ارتباطی آن‌ها در وب‌سایت، برند شما را ارتقا می‌دهد و شناخته می‌شود.


7. قابل دسترسی از طریق تلفن همراه

تلفن های همراه و تبلت های دیجیتال ترافیک وب سایت را افزایش می دهند. هنگامی که یک وب سایت از طریق دستگاه های تلفن همراه قابل دسترسی باشد، تعداد بازدیدکنندگان آن وب سایت افزایش می یابد.

اندی چو، مدیر توسعه موبایل در بینگ، می گوید که 70 درصد از کل ترافیک وب سایت هر روز روی دستگاه های تلفن همراه اتفاق می افتد. این بدان معنی است که مردم اغلب کارهای اینترنتی را از طریق تلفن همراه انجام می دهند. اگر بخواهند خرید کنند، جایی بروند و ... معمولاً با موبایل این کار را انجام می دهند. چو می گوید: اگر شخصی در گوشی هوشمند خود به دنبال رستورانی بگردد، احتمالا یک ساعت بعد در آن رستوران غذا خورده است. بنابراین، وب سایت شما باید در دستگاه های تلفن همراه هوشمند قابل دسترسی باشد.

فرانکل می گوید: تا دو سال پیش طراحی وب سایت برای رایانه ها طراحی می شد، اما اکنون وب سایت ها برای هر دستگاهی که به اینترنت متصل است طراحی می شود. حال در نظر بگیرید که تبلت ها، گوشی ها و لپ تاپ ها هر کدام اندازه های متفاوتی دارند. پس چگونه می توان این کار را انجام داد؟

(طراحی واکنش گرا) طراحی تعاملی: طراحی واکنش گرا یا تعاملی باعث می شود وب سایت شما در هر اندازه ای قابل مشاهده باشد و با تمام صفحه ها سازگار باشد.

می توانید کد HTML را وارد کنید، نوار کناری این سایت 20 درصد از عرض صفحه را اشغال می کند و 80 درصد دیگر برای سایت شما است. پیوندها برای نمایش وب سایت در دستگاه های بی شماری قابل تنظیم و مقیاس پذیر هستند. می توانید از Mobify و ابزارهای دیگر برای ایجاد نسخه موبایلی وب سایت خود استفاده کنید.

8. پاسخ به سوالات متداول

اساساً افراد سؤالات زیادی دارند و دوست دارند به سؤالات آنها پاسخ داده شود، همانطور که شما سؤالات مختلفی از مخاطبان خود از طریق ایمیل، نظرات وب سایت و رسانه های اجتماعی دریافت می کنید. می توانید آنها را جمع آوری کنید و پاسخ های واضح و مختصر را در سایت خود نمایش دهید.

سوالات متداول: مواد مورد استفاده در محصولات، قیمت گذاری، پشتیبانی، هزینه های حمل و نقل و روش های حمل و نقل، تاریخچه شرکت و نام تجاری محصول.

9. تخصیص اقامتگاه خوب و مناسب

می توانید هاست اختصاصی برای خود تهیه کنید و هزینه آن را ماهانه پرداخت کنید. نداشتن فضای ذخیره سازی خوب می تواند از بسیاری جهات هزینه بر باشد. یک وب سایت کند بسیار خسته کننده و خسته کننده می شود. هاست بد ترافیک وب سایت شما را کاهش می دهد و همچنین بر رتبه وب سایت شما تأثیر می گذارد.

10. مواردی که نباید در سایت شما قرار داده شوند

هرگز فراموش نکنید که در سادگی قدرت وجود دارد.

از افزودن موارد زیر به سایت خود خودداری کنید:

موسیقی

فلش، تصاویر روشن

هر چیزی که به طور خودکار در صفحه وب سایت شما باز می شود (به عنوان مثال: موسیقی یا ویدیو). این فقط سرعت سایت شما را کاهش می دهد.

سایر اطلاعات رسانه (فقط زمان بارگذاری صفحه را کاهش می دهد.)

با رعایت این عوامل می توانید یک وب سایت مناسب و موثر برای کسب و کار خود ایجاد کنید و به موفقیت برند خود کمک کنید.

منبع مقاله: https://diyarmirza.ir/1402/04/بهترین-شرکت-طراحی-سایت-تهران/





[ بازدید : 599 ]

[ جمعه 13 مرداد 1402 ] [ 17:23 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]