وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


اخذ اقامت قبرس با خرید ملک یورومای می تواند تصورات و رویاهای شما را برای داشتن یک زندگی خوب به واقعیت تبدیل کند. جمهوری ترک قبرس شمالی به شما اجازه می دهد تا از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری و خانواده اقامت خود را دریافت کنید.

قبرس شمالی نه تنها فرصت های زیادی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند. اما برای کسانی که قصد مهاجرت به این جزیره زیبا را دارند نیز چشم اندازهای روشنی وجود دارد. جمعیت قبرس شمالی هر سال در حال افزایش است. این امر به این دلیل است که این کشور مزایای بسیاری مانند امکان ورود بدون ویزا، تحصیل در دانشگاه های معتبر بین المللی، مالیات پایین بر دارایی، نرخ پایین جرم و جنایت را برای ساکنان خود ارائه می دهد. و البته هوای زیبا اگر می خواهید در قبرس شمالی مسکن پیدا کنید. باید بدانید که این کشور گزینه های زیادی برای شما دارد، در این پست به طور کامل در مورد موقعیت، مدارک و نحوه یافتن مسکن در قبرس شمالی به شما خواهیم گفت.

اقامت بگیر

پرچم قبرس شمالی

برنامه را تکمیل کنید

مشاوره رایگان

اجازه اقامت در قبرس شمالی چیست؟

اجازه اقامت دائم  و مهاجرت به قبرس شمالی به یک خارجی اجازه اقامت دائم در جمهوری ترک قبرس شمالی (TRNC) و ورود و خروج رایگان از کشور را می دهد. پس از ورود به قبرس شمالی ویزای 90 روزه دریافت خواهید کرد. اگر می خواهید بیش از 90 روز به این کشور بمانید یا مهاجرت کنید، باید برای اجازه اقامت در قبرس شمالی اقدام کنید.

شرایط قانون اقامت در مورد اقامت دائم اعمال می شود. بنابراین، در صورتی که شرایط لازم را نداشته باشید، ممکن است اقامت شما لغو شود. ترک ها و سایر اتباع خارجی بالای 18 سال و همسران و فرزندان زیر 18 سال آنها که حداقل شش سال به طور مداوم در جزیره اقامت داشته اند، حق دارند برای اقامت در قبرس شمالی درخواست دهند. متقاضیان باید شخصیت و رفتار خوبی داشته باشند و منابع مالی کافی برای حمایت از خود و اعضای خود داشته باشند.

اقامت کوتاه مدت در قبرس شمالی

به طور معمول، برای اقامت در قبرس شمالی، باید برای ویزای توریستی اقدام کنید. اکثر مردم در بدو ورود به قبرس شمالی ویزای بازدید کننده 30 روزه دریافت می کنند. اگر نیاز به اقامت بیش از 30 روز دارید، می توانید برای یک یا دو روز جمهوری ترک قبرس شمالی را ترک کنید و برای گرفتن 30 روز دیگر برگردید.

کسانی که برای بازدیدهای رسمی، جلسات کاری، نشست ها، کنفرانس ها، نشست ها، نشست ها، ورزش ها، نمایشگاه ها، رویدادهای ورزشی، رویدادهای فرهنگی و هنری، بازدیدهای پزشکی و اماکن مشابه به این کشور می روند، می توانند ویزای 90 روزه دریافت کنند. شهروندان اتحادیه اروپا (EU)، ترکیه، ایالات متحده آمریکا، کانادا، مکزیک، اسرائیل، ژاپن، سنگاپور، سوئیس، ایسلند، نروژ، استرالیا و نیوزلند نیازی به ویزا ندارند.

توجه به این نکته ضروری است که ویزای بازدید کننده به شما حق راه اندازی کسب و کار یا راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی را نمی دهد. کشورهای اتحادیه اروپا، ایالات متحده آمریکا، کانادا، نیوزلند و استرالیا و دارندگان ویزای شینگن می توانند از طریق فرودگاه های قبرس جنوبی و لارناکا وارد قبرس شمالی شوند. سایرین باید مستقیماً از طریق ترکیه به بندر کریا یا فرودگاه آرکان (نیکوزیا) بروند و از آنجا وارد قبرس شمالی شوند.

اقامت موقت در قبرس شمالی

اجازه اقامت موقت در قبرس شمالی معمولاً به یکی از دلایل زیر صادر می شود:

برای کار

برای تحصیلات

از خانواده دیدن کنید

اجازه اقامت معمولا برای یک سال صادر می شود و می توان آن را به صورت سالیانه تمدید کرد. پس از پنج سال اقامت در قبرس، می توانید برای اجازه اقامت دائم اقدام کنید. با این حال، هنگامی که با اجازه اقامت موقت در قبرس زندگی می کنید، نمی توانید بیش از سه ماه کشور را ترک کنید، زیرا مجوز شما به طور خودکار لغو می شود.

اجازه اقامت موقت قبرس برای کار

هر اتباع خارجی که برای کار به قبرس می آیند باید پس از ورود مجوز اقامت دریافت کنند. البته این اجازه اقامت موقت به دارنده اجازه می دهد تا مستقیما کار کند. قبل از سفر به قبرس و اخذ مجوز اقامت، باید مجوز کار و اجازه کار قبرس را دریافت کنید.

اجازه اقامت موقت قبرس برای دانشجویان

دانشجویان خارجی که با ویزای تحصیلی به قبرس می آیند، باید اقامت خود را ثبت کنند و پس از ورود، اجازه اقامت موقت دریافت کنند. آنها مجاز به کار تمام وقت نیستند و فقط می توانند در زمینه های خاصی کار کنند. متقاضیان می توانند با توجه به مدت زمان تحصیل، مجوز اقامت موقت را تمدید کنند.

اجازه اقامت موقت قبرس برای خانواده

شهروندان قبرس یا شهروندان غیر اتحادیه اروپا که به طور قانونی مقیم هستند و قصد دارند خانواده خود را به قبرس شمالی بیاورند، می توانند پس از ورود، اجازه اقامت موقت در قبرس شمالی دریافت کنند.

اقامت دائم قبرس شمالی

دو نوع اقامت دائم (کارت سفید) برای قبرس شمالی وجود دارد که عبارتند از:

مجوز Hikret Izni: این اقامت مادام العمر معتبر است و قبل از سال 2015 زمانی که قانون مسکن دائمی تغییر کرد برای خارجیان ساکن در جمهوری ترک قبرس شمالی صادر شده است. اگر این نوع مسکن دارید، نیازی نیست که وضعیت اقامت خود را هر دو سال یکبار تأیید کنید.

بیاز کیملیک: این نوع اقامت دائم از سال 2015 صادر شده است و روش سنتی فعلی برای درخواست اقامت دائم در قبرس شمالی است. در صورت داشتن این نوع اقامت دائم باید هر دو سال یکبار با ارائه مدارک مناسب اقامت خود را تمدید کنید.





[ بازدید : 233 ]

[ چهارشنبه 25 مرداد 1402 ] [ 11:32 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]