وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


سریال هفت یکی دیگر از آثار کارگردان جوان و موفق کشورمان کیارش اسدزاده است که از دیگر آثار او می توان به گاز، فکس، هشتگ خاله سوسکه، موج اف ام ردیف 48، کرگدن و مجوز خروج اشاره کرد. این سریال دومین تجربه کیارش اسدزاده در قالب یک سریال نمایشی است که با توجه به اینکه کار قبلی او یعنی کرگدن بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بود، انتظار می رود نظر تعداد زیادی از بینندگان را به خود جلب کند. نکته جالب در مورد سریال هفت این است که خود کیارش اسدزاده نویسندگی و تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است. سریال هفت یکی از لوکیشن ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که در تهران، جزیره کیش و هندورابی فیلمبرداری شده است.

داستان سری هفتم

آنچه تاکنون قطعی شده این است که داستان این سریال درباره 7 دانش آموزی است که برای کسب درآمد به راه های اشتباه می روند. شخصیت اصلی داستان نازنین بیاتی است که در سریال آنیل نام دارد. در ابتدا قرار بود این سریال در 7 قسمت فیلمبرداری شود اما در نهایت در 15 قسمت ساخته شد.

زمان انتشار هفت می باشد

سریال هفت در ابتدا قرار بود در اردیبهشت ماه پخش شود اما به دلیل اوج گیری ویروس کرونا پخش آن به نیمه دوم خردادماه موکول شد.

اسامی هفت بازیگر

امیر جعفری، بابک حمیدیان، حدیث میر امینی، رضا کیانیان، علی مصفا، مهدی هاشمی، مینا سعادتی، نازنین بیاتی، نیکی کریمی و هانیه طوسلی.

مرجع مقاله: https://tmk.ir/series/101699





[ بازدید : 258 ]

[ پنجشنبه 26 مرداد 1402 ] [ 11:43 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]