وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


امروزه اهمیت داشتن یک وب سایت  Zhalet.com بر هیچکس پوشیده نیست. با توجه به هزینه های کسب و کار سنتی، افراد زیادی به کسب و کار اینترنتی روی آورده اند. داشتن وب سایت یک ضرورت برای کسب و کار اینترنتی است. حضور وب سایت به صورت غیرقانونی به دست آمده است. برنامه نویسی، وردپرس و سایت ساز. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب طراحی سایت با سه روش ذکر شده می پردازیم.

مانند هر موضوع دیگری، وب سایت ها نیز دارای مزایا و معایبی هستند. ساختار یک وب سایت شامل سه جزء HTML، CMS و اسکریپت است. هر قطعه کد مسئول بخش مهمی از ساخت یک وب سایت و اجرای آن است. بنابراین بدون توجه به اینکه وب سایت چگونه طراحی شده باشد، قطعا شامل سه عنصر فوق خواهد بود.

وب سایت ندارید؟ آیا می خواهید یک وب سایت حرفه ای برای شرکت خود داشته باشید؟ پس روی خدمات طراحی سایت کلیک کنید.

طراحی وب و برنامه نویسی

همانطور که از نام آن پیداست در این روش طراحی وب سایت با استفاده از نرم افزار و اسناد انجام می شود. برای ایجاد یک وب سایت با استفاده از اسکریپت، باید HTML، CSS، جاوا اسکریپت و سایر زبان های مورد استفاده در این کار را بدانید.

HTML قابل مشاهده ترین کدی است که در پشت یک صفحه وب پنهان شده است و با نگاه کردن به کد منبع صفحه قابل مشاهده است. عناصر شامل نام های محصور شده در برچسب ها هستند. مثلا:

این قسمت بدنه صفحه وب است

CSS در یک صفحه سبک یا درون یک عنصر

نحوه کار سازنده وب سایت ساده است. شما با انتخاب قالبی شروع می کنید که ظاهر و احساس وب سایت شما را مشخص می کند. سپس به سادگی از ویرایشگر کشیدن و رها کردن برای ایجاد وب سایت خود با ویرایش قالب، افزودن محتوا و ایجاد صفحات جدید استفاده کنید. کشیدن و رها کردن شامل کشیدن و رها کردن اجزا و محتوا بر روی بوم است. می توانید عنوان، متن، عکس، فیلم و موارد دیگر اضافه کنید. چیزی که می بینید دقیقاً همان چیزی است که وب سایت شما هنگام باز شدن به نظر می رسد.

مزایای استفاده از سایت سازها:

کاربر پسند است.

ممکن است.

تغییر وب سایت آسان است.

بدون نیاز به دانش کدنویسی

به روز رسانی محتوا آسان است.

نیاز به کمی زمان و تلاش دارد.

مانند دو مورد قبلی آموزش طراحی سایت ژاکت آکادمی، سازندگان وب سایت نیز دارای معایبی هستند، مانند:


اتکا به یک سازنده املاک و مستغلات عدم آزادی ملک شما است، بنابراین اگر مشکلی برای سازنده املاک پیش بیاید، ملک شما نیز آسیب خواهد دید.

گران

عدم توضیح مستقیم و همیشه به عوامل و عناصر سازنده سایت بستگی دارد

عدم مدیریت سئو به دلیل اینکه سایت خود را تحت وب سایت دیگری ایجاد کرده اید و مدیریت سئو نیز بر عهده صاحب سایت می باشد. |





[ بازدید : 220 ]

[ پنجشنبه 30 شهريور 1402 ] [ 16:02 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]