وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


تعريف اصطلاحات معماري به ويژه دو كلمه طراحي داخلي كه مربوط به دكوراسيون و اثاثيه داخلي ساختمان است و طراحي داخلي ساختمان كه به بخش سازه اي آن اشاره دارد از اهميت ويژه اي برخوردار است، زيرا از آنجا كه اين دو عبارت مترادف هستند، در اذهان عموم هیچ تعریف درست و دقیقی از هر یک وجود ندارد، بنابراین با کمک طراحی و طراحی داخلی تصمیم گرفتیم تا به تفاوت های طراحی داخلی بپردازیم. در این مقاله تیم معماری واکارنو به آموزش اذهان عمومی به ویژه جامعه معماری، دانشجویان معماری و علاقه مندان به این رشته می پردازد. امیدواریم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. کلمات برای شما موثر خواهد بود.

طراحی داخلی چیست؟

معماری داخلی تجاری  شاخه ای از طراحی معماری است، طراحان داخلی در فرآیند طراحی معماری مهارت دارند، موارد فوق را می توان در دکوراسیون داخلی نیز گنجاند، اما طراحان داخلی فارغ التحصیل مهندسی معمار هستند. علاوه بر ذوق و هنر، دانش ساخت و ساز داخلی و کل ساختمان نیز وجود دارد، زیرا در علم معماری، هر عنصر یک ساختمان به هم پیوسته است و قابل اجرا نیست. بنابراین، طراح داخلی به عنوان یک جزیره، تحت تأثیر مسائل فنی مانند قطر دیوارها، چیدمان ستون ها، مکان های اصلی و فرعی و جهت و میزان تابش نور وارد و خارج از ساختمان قرار می گیرد. .. در پلان او دستوراتی وجود دارد و به آن توجه می شود و در عین حال به دکوراسیون و دکوراسیون داخلی و جلوه هایی مانند: در نظر گرفتن محوطه دکوراسیون و قرار دادن متریال های مختلف در دپارتمان طراحی داخلی. طراحی ساختمان با طراحی داخلی ساختمان متفاوت است، زیرا در اولی علاوه بر برجسته کردن مشکل پرداخت و مصالح مصرفی، باید علم مهندسی نیز در ایجاد وجود داشته باشد. فضا اما در موردی دیگر به این معناست که بحث دکوراسیون داخلی فقط بر روی دکوراسیون و چیدمان لوازم می باشد و در واقع کار طراح یا طراح دکوراسیون بعد از طراح داخلی حتی در مواردی شروع می شود. هر دو را می توان به طور همزمان انجام داد.


طراحی داخلی چیست؟

طراحی دکوراسیون داخلی به دور از قوانین مهندسی و طراحی معماری توسط دکوراتور انجام می شود، دکوراتور تنها وظیفه ساماندهی دکوراسیون داخلی و انتخاب رنگ متریال و پارچه، پرده، پانل و ... را بر عهده دارد.

یک طراح داخلی می تواند روی چیدمان و دکوراسیون داخلی کار کند، اما برعکس این موضوع صادق نیست، یک طراح داخلی نمی تواند کار کند، اما برای این کار باید مدرک داشته باشد. طراح داخلی نیز ممکن است بر اساس توصیه معمار پروژه تغییراتی در طراحی معماری ایجاد کند. به عنوان مثال، برای طراحی داخلی ایده آل، ممکن است دیوارها را جابجا کند و وارد بحث در مورد تخریب و تنظیم مجدد یا ساخت یک ساختمان جدید شود. زیرا او دانش ایجاد قسمت فنی ساختمان را دارد اما طراح دکوراتیو نه. او حتی باید آموزش های مرتبط با رشته معماری داشته باشد، استعداد او در انتخاب طرح های زیبا و ارائه ترکیب های جذاب و گیرا نهفته است، اما طراح برای بهبود کار خود و کمک بیشتر در این زمینه نیاز به داشتن تم طراحی معماری نیز دارد. فضاهای داخلی می توانید آن را بدهید، اما لازم نیست. در نتیجه، دکوراتورها در پایان یک پروژه ساختمانی به کار اضافه می شوند و از آنجایی که دکوراتورها ممکن است کار را نیز انجام دهند، بیش از همه به یک حس زیبایی شناسی برای انجام وظایف محول شده به آنها نیاز دارند تا دانش مهندسی. اگر ساختمان سال ها پیش ساخته شده است اما نیاز به تخریب یا جابجایی داشته باشد یا فضای جدیدی ایجاد شود، ممکن است لازم باشد یک طراح داخلی در پروژه ای برای تغییر دکوراسیون شرکت کند، اما در بیشتر موارد، یک طراح داخلی طراحی می کند. دکوراسیون بر اساس موارد زیر است: او با استعداد است و کاری را که دوست دارد انجام می دهد.

متأسفانه سردرگمی گسترده ای در زمینه طراح داخلی و دکوراتور وجود دارد، گاهی افرادی که در هیچ کدام از این دو رشته تحصیلی ندارند به طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی می پردازند که منجر به بی کیفیتی طراحان و اتلاف سرمایه می شود که البته. ، شفافیت خیر، قوانین لازم نیز به این سردرگمی کمک زیادی کرده است. در استاندارد فرآیند مهندسی اشلی، طراح معماری از ابتدای پروژه تا پایان پروژه با معمار در تماس است. شکل صحیح و ایده آل خود را در زمینه فرآیند مهندسی دارد.معماری ما تمام نشده است اما پس از گذراندن کار دکوراتور تمام این مراحل شروع می شود و دکوراتور فضاهای داخلی ایجاد شده توسط طراح داخلی را ساماندهی و تزئین می کند.او تصمیم می گیرد. ، اما تایید کیفیت متریال مورد نظر، عایق صدا، گرما و ... بر عهده طراح داخلی است. یا قابل اشتعال و غیره مسئولیت مناسب بودن یا نبودن آن و همچنین هرگونه تغییر در قطعات بر عهده طراح داخلی می باشد. مقرراتی مانند برداشتن پرده یا پاسیو و مواردی از این دست باید توسط معمار داخلی تصمیم گیری شود. زیرا در صورت تطابق این تغییرات با مقررات ملی، ساختمان شما ممکن است با مشکلات قانونی مانند عدم تکمیل یا حکم تخریب مواجه شود. از آنجایی که از شهرداری است، نیاز به انتخاب معمار داخلی در هر پروژه ای بسیار زیاد است. .

برای درک بهتر تفاوت های طراحی داخلی و طراحی دکوراتیو باید بدانیم که برای اجرای پروژه دکوراسیون داخلی نیازی به فعالیت های ساختمانی و مهندسی نیست، می توانید مبلمان و دکوراسیون، پرده، مبلمان، کاغذ دیواری و ... را تغییر دهید. اجرای یک پروژه در هر مکانی، اما در یک ساختمان از قبل ساخته شده، حداقل نیازمند بازسازی مسکن و محل کار است، زیرا این فرآیند مستلزم اصلاحات در معماری سازه، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی است. و غیره





[ بازدید : 269 ]

[ دوشنبه 13 آذر 1402 ] [ 9:33 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]