وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


اضافه وزن یا کمبود وزن هر دو مشکلی است که افراد زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد. برخی از افراد با اضافه وزن مشکل دارند و به دنبال راه هایی برای کاهش وزن از طریق جراحی بای پس معده یا جراحی اسلیو هستند، در حالی که برخی دیگر به دنبال راه هایی برای کاهش وزن هستند. راه های زیادی برای مبارزه با چاقی وجود دارد. بسیاری از افراد استفاده از داروهای گیاهی را برای کاهش وزن کل بدن انتخاب می کنند و می خواهند بدون عوارض جانبی به وزن دلخواه خود برسند. این مسیر شامل انواع غذاها، گیاهان و گیاهان دارویی است.

معرفی انواع داروهای گیاهی برای روانکاری کل بدن

داروهای گیاهی مختلفی برای افزایش وزن و چاقی وجود دارد که می توانید پس از مطالعه خواص و عوارض هر کدام از آنها استفاده کنید. برخی از این قرص چاقی کل بدن و صورت به شرح زیر است:


ریشه قاصدک باعث افزایش اشتها می شود.

قاصدک یک داروی گیاهی برای چاقی بدن و صورت است. ترکیب بسیار خوبی از مواد مغذی در این گیاه وجود دارد. ریشه قاصدک برای درمان بیماری هایی مانند یبوست، سوء هاضمه و سنگ کیسه صفرا نیز بسیار مفید است. نحوه مصرف این داروی گیاهی به شرح زیر است:

20 گرم ریشه خشک شده را در یک لیتر آب به مدت 10 دقیقه بجوشانید و سپس صاف کنید. این جوشانده را سه بار در روز بخورید. بعد از یک ماه مصرف این داروی گیاهی نتایج خوبی را مشاهده خواهید کرد.

چای گیاهی بابونه برای افزایش وزن موثر است

بابونه یکی از قوی ترین داروهای گیاهی برای چاقی است و استفاده از آن باعث افزایش اشتها و سوزاندن کالری بیشتر می شود. فراموش نکنید که مصرف چای بابونه می تواند عوارض پوستی مانند بثورات پوستی، سرگیجه یا گلودرد ایجاد کند. از مصرف بیش از حد خودداری کنید.

گیاه شیرین بیان بهترین داروی گیاهی برای چاقی کل بدن است.

یکی دیگر از گیاهان دارویی موثر برای چاقی این گیاه است. شیرین بیان باعث افزایش اشتها و افزایش وزن می شود.

یک پنجم ریشه خشک شده شیرین بیان را در آب بجوشانید و روزی سه بار بنوشید.

گیاه جینسینگ برای کاهش استرس و افزایش اشتها

جینسینگ یکی از قوی ترین گیاهان چاق کننده است که برای کاهش استرس، درد و خستگی نیز بسیار مناسب است و با مصرف آن سطح انرژی افزایش می یابد. نحوه استفاده از گیاه جینسینگ به شرح زیر است:

ابتدا ۲ قاشق غذاخوری پودر جینسینگ را به آب گرم اضافه کنید سپس ۱ قاشق غذاخوری کره را اضافه کنید. روزی یک بار مصرف کنید و یک ماه نوشیدن را ادامه دهید تا به نتایج دلخواه برسید.

مارچوبه یک گیاه دارویی برای کل بدن است

مارچوبه داروی چاقی و پر کالری است، اشتهای شما را افزایش می دهد و وزن شما را افزایش می دهد. نحوه استفاده از گیاه مارچوبه:

برای استفاده از این سبزی، مقداری شیر را بجوشانید و مقداری پودر مارچوبه را با کره اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. این نوشیدنی را ۲ بار در روز به مدت ۲ ماه بنوشید تا به نتیجه دلخواه برسید.

گیاه زنجبیل قوی ترین داروی گیاهی برای افزایش وزن است

اگر به دنبال یک داروی گیاهی برای کاهش وزن هستید، زنجبیل را امتحان کنید. مصرف منظم زنجبیل عملکرد طبیعی دستگاه گوارش را بهبود می بخشد و اشتها را افزایش می دهد. معمولاً می توان موز را تقریباً به هر نوع غذایی اضافه کرد. چای زنجبیل را با جوشاندن زنجبیل آسیاب شده در یک فنجان آب تهیه کنید.

داروی گیاهی اسطوخودوس برای چاقی

اسطوخودوس به عنوان یک دمنوش گیاهی برای تابستان تهیه می شود و برای کاهش گرما و دمای بدن مفید است. این گیاه بی اشتهایی را درمان می کند و به کل بدن کمک می کند تا سریع وزن اضافه کند. علاوه بر این، اسطوخودوس همچنین به کاهش خستگی و استرس کمک می کند. برای استفاده از این گیاه می توانید آن را با برخی از گیاهان مانند لیمو، زنجبیل و گل داوودی برای اثربخشی بهتر مخلوط کنید.

گیاه بهارنارنجی که مشکلات گوارشی را حل می کند

گل درخت نارنج یا در اصطلاح بهار نارنج را می توان قوی ترین داروی گیاهی برای چربی سوزی دانست. این گیاه طبع گرمایی دارد و در رفع مشکلات گوارشی از جمله بی اشتهایی بسیار مفید است. این چای به تنهایی نیز بسیار خوب است. اما برای بهبود طعم آن می توانید از مقداری عسل یا شیرین کننده استفاده کنید.

میخک خوشمزه و دلپذیر است

میخک یک گیاه ضد چاقی است که به عنوان ادویه معطر و شفابخش در غذاها استفاده می شود. مصرف این دارو باعث افزایش اشتها و تقویت مغز می شود. از میخک برای تهیه چای نیز استفاده می شود. گیاه میخک طبیعتی گرم و خشک دارد بنابراین مصرف آن به افراد با طبع گرم توصیه نمی شود.

منابع گیاهی طبیعی برای کاهش وزن

واضح است که داروهای گیاهی خطرناکتر از مواد شیمیایی هستند. اما در استفاده از داروهای گیاهی چینی برای چاقی عمومی باید به تعادل توجه کرد. بنابراین می توانید از منابع گیاهی طبیعی غنی از ویتامین ها استفاده کنید. در زیر، ما در مورد منابع گیاهی صحبت خواهیم کرد که می توانند به افزایش وزن شما کمک کنند.

کره بادام زمینی

کره بادام زمینی سرشار از انرژی است و یکی از خوشمزه ترین غذاها برای صبحانه است. می توانید کره بادام زمینی را روی میوه های مغذی مانند توت فرنگی، موز یا سیب بمالید. هنگام استفاده از بادام زمینی این نکته را فراموش نکنید زیرا استفاده زیاد باعث حساسیت شدید پوست می شود. بنابراین به حد تعادل در استفاده خود توجه کنید.

سویا

کالری پروتئین یکی از گیاهان غنی از فیبر و چندین ویتامین است که به کل بدن کمک می کند تا سریع وزن اضافه کند. از دانه های سویا می توان برای طبخ انواع غذاها استفاده کرد. این گیاه یکی از ملزومات برنامه غذایی است. از عصاره سویا در قرص Fatface، قوی ترین قرص کاهش وزن استفاده می شود.

انجیرهای خشک شده

انجیر خشک سرشار از ویتامین است و یکی از بهترین میوه های خشک است. با مصرف قارچ خشک در رژیم غذایی، کالری لازم را دریافت خواهید کرد. برای نتیجه بهتر می توانید قارچ خشک را با کشمش میل کنید.

عوارض جانبی داروهای گیاهی برای چاقی کل بدن چیست؟

به طور کلی، داروهای سرکوب کننده اشتها تنها محرکی هستند که به افزایش وزن کمک می کنند. اما می توان گفت تنها و بهترین راه برای مدیریت وزن، فعالیت بدنی، ورزش و تغذیه مناسب است. متأسفانه اخیراً موارد زیادی گزارش شده است که افرادی که از گیاهان سوء مصرف می کنند عوارض زیادی را تجربه کرده اند. بنابراین برای رسیدن به وزن مناسب نباید از هیچ روشی استفاده کنید زیرا برای درمان مشکلات پیش آمده می توانید با هزینه های زیادی روبرو شوید.

برخی از عوارض جانبی احتمالی داروهای گیاهی خود تجویز برای چربی کل بدن عبارتند از:

فشار خون افزایش می یابد

کاهش ایمنی

بیماری عفونی

عوارض قلبی، گوارشی و عصبی

افزایش موهای صورت در خانم ها

پوکی استخوان

ایجاد ترک های پوستی

بنابراین بهترین کار برای چاقی مزمن مراجعه به متخصص تغذیه در فرازطب و رعایت توصیه ها در این زمینه است.





[ بازدید : 34 ]

[ دوشنبه 4 دی 1402 ] [ 9:34 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]