وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


داشتن یک برنامه آبیاری منظم و اصولی هم برای باغچه و باغ خانه و هم برای مناطق کشاورزی و باغ های بزرگ بسیار مهم است. تایمر آبیاری یکی از کاربردی ترین دستگاه های مکانیزه است که به شما این امکان را می دهد تا سیستم آبیاری منظم و مقرون به صرفه را برای مزارع، باغ ها، باغ ها و تمام مناطق سبز دیگر کنترل کنید. تایمر آبیاری در انواع و برندهای مختلف

داشتن برنامه های منظم و اصولی آبیاری هم برای باغ ها و باغ ها و هم برای زمین های بزرگ و باغ ها بسیار مهم است. تایمر آبیاری یکی از کاربردی ترین دستگاه های مکانیکی برای کنترل آبیاری معمولی و اقتصادی مزارع، باغات، باغات و سایر انواع فضای سبز می باشد. تایمرهای آبیاری در انواع و برندهای مختلف در بازار موجود است. برای بهترین نتیجه، باید تایمر را درست تنظیم کنید.

برنامه آبیاری

دسته بندی های مختلفی برای تایمرهای آبیاری وجود دارد. این دستگاه بسته به نحوه کار به دو نوع دیجیتال و مکانیکی تقسیم می شود. تایمرهای آبیاری را می توان دستیار و جایگزین انسان دانست که طبق برنامه ریزی های از پیش تعیین شده جریان آب را باز و بسته می کند و در نتیجه از آسیب دیدن گل ها و گیاهان در اثر کم آبی یا آبیاری زیاد جلوگیری می کند. انواع تایمرهای آبیاری از نظر کارایی، مساحت کاربری، تعداد خروجی، قیمت، نحوه تنظیم و برنامه ریزی، مقاومت، ابعاد و ابعاد دستگاه و برند سازنده با یکدیگر تفاوت دارند. https://khabaryak.ir/?p=209607

بهترین مارک تایمر آبیاری

با توجه به تنوع تایمرهای آبیاری از نظر طراحی، عملکرد، برند، طراحی و بسیاری از نکات دیگر، انتخاب و خرید دستگاه نسبتاً سخت و گیج کننده است. در زیر در مورد برند Orbit به عنوان سازنده بهترین تایمرهای آبیاری موجود در بازار صحبت کردیم. همچنین در مورد ویژگی های دو مدل از محبوب ترین تایمرهای این برند صحبت خواهیم کرد:

درباره محصولات تجهیزات آبیاری مداری

Orbit یک برند آمریکایی است که تعدادی از بهترین تجهیزات و لوازم جانبی آبیاری جهان را تولید می کند. این شرکت با بیش از 50 سال سابقه در ساخت انواع تجهیزات آبیاری، محصولاتی با کیفیت بالا در اختیار صنعت کشاورزی و باغبانی قرار داده است. در حال حاضر محصولات این شرکت به ویژه تجهیزات آبیاری اتوماتیک در بازارهای بیش از 80 کشور جهان با زمان بندی آبیاری به فروش می رسد.

ویژگی های تایمر آبیاری ORBIT

تایمر آبیاری اوربیتال با دو باتری قلمی کار می کند و نیازی به برق ندارد این تایمرها دارای یک سوکت 4.3 اینچی هستند و یک میله رزوه دار در ورودی آنها تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید به راحتی تایمر را روی شیر لوله کشی شهری نصب کنید. به طور کلی انواع تایمرهای آبیاری مداری از کیفیت بالایی برخوردار بوده و نصب آسان و قابلیت اطمینان بالایی دارند. از ویژگی های این برند تایمر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ثبت نام آسان

مجهز به عملکرد تاخیر باران

بدن در برابر عوامل محیطی و شرایط آب و هوایی مقاوم است

امکان تنظیم فاصله دو آبیاری از 6 ساعت تا یک هفته

قابلیت تنظیم مدت زمان هر آبیاری از یک دقیقه تا 4 ساعت

ورودی بشکه 4.3 اینچی و خروجی دنده خارجی 4.3 اینچی

دارای فیلتر آب

حداقل فشار کاری 17 متر است

قیمت آبیاری مارک و بیت

هزینه زمان آبیاری نوع Orbit نسبتاً زیاد است. اما به دلیل کیفیت بالای بدنه و سایر مزایای آن، یکی از پرطرفدارترین سیستم های آبیاری موجود در بازار به شمار می رود. در ادامه با دو نوع محبوب این محصول آشنا خواهید شد

تایمر آبیاری مداری مدل 401

تایمر 401 یکی از پرفروش ترین تایمرهای آبیاری در ایران است. این مدل از دو باتری قلمی تغذیه می کند و در داخل دارای شیر برقی می باشد.مشخصات کلی این محصول به شرح زیر می باشد.

ساخت چین تحت لیسانس آمریکا

با 2 باتری قلمی تغذیه می شود

دارای شیر برقی داخلی

می توان آن را به شیر آب (نه مخزن آب) وصل کرد.

توانایی تحمل فشار از نیم تا 6 بار

سایر ورودی ها 4.3 اینچ هستند

تا دمای 40 درجه را تحمل می کند

آسان برای خواندن و رابط کاربری آسان

ظرفیت آبیاری از 1 دقیقه تا 240 دقیقه در فواصل زمانی 6 ساعت تا 7 روز

اتصال استاندارد و جلوگیری از چکه کردن و هدر رفتن آب

در برابر رطوبت، تغییرات دما، نور خورشید و غیره مقاوم است.

شمارنده مداری مدل 501

تایمر آبیاری مدل 501 یکی دیگر از مدل های این دستگاه از برند آمریکایی Orbit و ساخت کشور چین می باشد. این مدل به دلیل داشتن دو خروجی قابلیت برنامه ریزی و تنظیم در دو ایستگاه را دارد. استفاده از این تایمر بسیار آسان است و کافیست دکمه تعبیه شده را فشار دهید تا دستگاه برای یک یا دو ایستگاه فعال شود. انرژی دستگاه توسط دو باتری قلمی تامین می شود. سایر ویژگی های تایمر مدار 501 عبارتند از:

اندازه ورودی و خروجی 4.3 اینچ

قابل اتصال به شیر آب

دارای توری استیل خط اول و از ورود نمک و رسوب و ... به داخل دستگاه جلوگیری می کند.

قابلیت تنظیم تایمر از 6 ساعت تا یک هفته و آبیاری از 1 دقیقه تا 240 دقیقه

امکان تکرار برنامه آبیاری

راه اندازی آسان

بهترین مارک و مدل آبیاری فصلی

تایمرهای آبیاری ابزار بسیار موثری برای آبیاری منظم و اصولی گلخانه ها، باغ ها، مزارع و سایر مناطق سبز هستند. با خرید این دستگاه و نصب شیلنگ، می توانید زمان و مدت آبیاری را در مناطق مورد نظر خود تنظیم کنید، سیستم آبیاری آن مناطق را هوشمند و اتوماتیک کنید، علاوه بر نگهداری و مراقبت اولیه، می توانید از آب آلوده جلوگیری کنید. بازرگانی نیرو اربیت واتر یکی از بهترین برندهای تولید کننده تجهیزات آبیاری اتوماتیک ساعت هایی با کیفیت و بادوام را به بازار جهانی عرضه کرده است.





[ بازدید : 44 ]

[ سه شنبه 26 دی 1402 ] [ 11:38 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]