وصال

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ وصال خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


باید بدانید که تغییر اقلیم و آب و هوا برای تنظیم دما و کاهش آلودگی و تهویه طبیعی بسیار مهم است. در محیط های مختلف تجاری و صنعتی از تجهیزات ویژه ای برای ایجاد دمای متعادل و افزایش رطوبت محیط استفاده می شود.

باید بدانید که تغییرات آب و هوایی و آب و هوا برای تنظیم دما و کاهش آسیب به محیط زیست و هوای طبیعی بسیار مهم است. در محیط های مختلف تجاری و صنعتی از تجهیزات ویژه ای برای ایجاد دمای متعادل و افزایش رطوبت محیط استفاده می شود. Fogger یکی از این ابزارهای تجاری است که برای این منظور استفاده می شود. سیستم این رطوبت ساز به کارآمدترین روش برای رفع نیازهای افراد صنعت و سایر محیط های کاربری طراحی و اقتباس شده است. استفاده از دستگاه غبارپاش برای افزایش کارایی ابزار و ماشین آلات مختلف ضروری به نظر می رسد. با ما همراه باشید تا با بررسی عملکرد این پاک کننده با مزایای استفاده از آن آشنا شوید.

مه پاش چگونه کار می کند؟

این کولر گازی صنعتی دارای پمپ بسیار قوی است و ضمن ایجاد هوای خوب و زدودن گرد و غبار از محیط، دمای محیط را پایین می آورد. عملکرد این دستگاه این است که پمپ کارآمد آن فشار آب را تا 200 برابر افزایش می دهد و این فشار باعث افزایش دبی نازل ها می شود. به این ترتیب، آب به صورت قطرات بسیار کوچک از سوراخ های کوچک نازل خارج می شود. در نتیجه دمای محیط کاهش یافت و دستگاه های الکترونیکی کمتر در معرض آسیب های فنی قرار گرفتند. شما می توانید از این دستگاه های مه پاش صنعتی در محیط های مختلف صنعتی از جمله: کارخانه های چوب، کارخانه های قارچ، کشاورزی، مرغداری ها، گاوداری ها و رستوران ها استفاده کنید.

مزایای استفاده از مه پاش ها

مزایای استفاده از رطوبت ساز صنعتی در کاربرد آن مشخص است. این تجهیزات دارای یک یا چند نازل بوده و به گونه ای چیده شده اند که ناحیه خاصی توسط اسپری خنک کننده این دستگاه پوشانده شود. این دستگاه قطرات آب را تا 5 میکرون با سرعت بالا پراکنده می کند. به همین دلیل است که قطرات آب شبیه مه یا غبار خنک هستند. از جمله مزایای مهم این ملک صنعتی می توان به بازیابی سریع و گسترده، تصفیه هوا و کیفیت هوا در ارتفاعات، عملکرد عالی، مدیریت بهبود یافته و پایدار، حذف حشرات مضر، حذف ناخالصی های موجود در هوا و بوهای نامطبوع اشاره کرد. . مکان ها و چیزهای مختلف در مورد آن 

استفاده از این رطوبت ساز در کاربردهای مختلف برای هر یک از آنها مزایای ویژه ای دارد. به عنوان مثال: استفاده از کپک در مزرعه گاو یا مرغ برای ایجاد تعادل دمایی باعث رفع استرس دام و مرغ و افزایش تولید آنها می شود و یا استفاده از آن در کارگاه های پرورش قارچ محیطی ایده آل برای رشد قارچ فراهم می کند. جالبتر اینکه استفاده از این وسیله در محیط هایی مانند رستوران ها فضایی روان و پرطرفدار را ایجاد می کند. https://www.titrekootah.ir/fa/tiny/news-103751

انواع مه دود صنعتی

رطوبت گیرهای صنعتی، مانند سیستم های خنک کننده، در انواع مختلف تولید و در دسترس هستند و کاربردهای خاصی برای هر یک از این مدل ها مشخص شده است. از جمله این نوع تجهیزات صنعتی می توان به رطوبت ساز نازلی، رطوبت ساز پرولر و رطوبت ساز اولتراسونیک اشاره کرد. مدل نازل این سیستم در فضاهای باز مانند باغ تالار استفاده می شود که به راحتی نصب می شود و صدای کم و عملکرد عالی دارد. با این رطوبت ساز تولید مه بدون ریزش و ریزش و با کیفیت بالا انجام می شود.

در مدل پروانه ای این سیستم، آب با کمک دمنده های پرسرعت به قطرات بسیار ریز تبدیل شده و در مکان هایی مانند گلخانه، مزارع قارچ، مزارع و ... توزیع می شود. تولید مه در مرطوب کننده های اولتراسونیک پیچیده تر است و با استفاده از امواج اولتراسونیک انجام می شود. این سیستم عملکرد بسیار حساسی دارد. استفاده از آب نمک می تواند مضر باشد. این سمپاش در کارخانه ها، مناطق صنعتی و کارگاه های نجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

راهنمای خرید دستگاه مه شکن

در هنگام خرید این سیستم خنک کننده صنعتی به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانید به استفاده بهینه از آن برسید. از جمله این عوامل که در کیفیت یک رطوبت ساز نقش دارند می توان به نوع پمپ و کیفیت آن، جنس نازل و شیلنگ، کیفیت سنسور، سیستم فیلتراسیون آن و برند سازنده آن اشاره کرد. ، هزینه دستگاه و عوامل دیگر. اگر با توجه به ابعاد محیط به رطوبت بیشتری نیاز دارید، باید سیستمی با نازل های متعدد و پمپ قوی داشته باشید.

سمپاش های با کیفیت از نازل های فولادی ضد زنگ یا برنجی تشکیل شده اند. به طور کلی هنگام خرید این سیستم بهتر است یک برند محبوب و شناخته شده را انتخاب کنید. از آنجایی که ممکن است اطلاعات کاملی در مورد نوع رطوبت ساز مناسب برای نیازهای خود نداشته باشید، بهتر است مراجع مشخص و قابل اعتمادی برای خرید پیدا کنید.





[ بازدید : 101 ]

[ پنجشنبه 28 دی 1402 ] [ 16:15 ] [ NBH25 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]